خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

عذرخواهی بارسا از رفتار توهین آمیز ستارگانش

عذرخواهی بارسا از رفتار توهین آمیز ستارگانش
در توضیح بازیکنان خاطی بارسلونا آمده که حضورشان در میکسدزون بازیکنان با سخنان بازیکنان ختافه همزمان شده و این موضوع اتفاقی بوده ، این در حالی است که حضور بازیکنان در این منطقه تنها با اجازه مدیر رسانه‌ای ممکن است

بازیکنان بارسلونا برای باشگاه خود دردسرساز شدند اما بیانیه بارسلونا تاکنون نتوانسته احتمال جریمه شدن از سوی کمیته انظباطی را از بین ببرد.

به گزارش تابناک ورزشی، جمعی از بازیکنان بارسلونا پس از پیروزی برابر ختافه با استفاده از ماسک‌های مخصوص جشن هالووین در حالی که از خوشحالی فریاد می‌کشیدند، وارد کنفرانس خبری ویکتور رودریگس شدند و این مراسم را عملا به حالت تعلیق درآوردند.

پس از این اتفاق جمعی از بازیکنان ختافه به ناظر این بازی اعتراض کردند و باشگاه ختافه نیز از کمیته انضباطی خواسته تا با این موضوع برخورد کند. بارسلونا نیز در بیانیه‌ای که شامل چند نکته مجزا بوده از هواداران و بازیکنان ختافه عذرخواهی کرده است اما به نظر می‌رسد این عذرخواهی نیز به صورت مستقیم و ساده نیست و نویسنده سعی بر تبرئه بارسلونا از این موضوع داشته است، به عنوان مثال در توضیح بازیکنان خاطی بارسلونا آمده که حضورشان در میکس‌زون بازیکنان با سخنان بازیکنان ختافه همزمان شده و این موضوع اتفاقی بوده است، این در حالی است که حضور بازیکنان در این منطقه اتفاقی نیست و هر تیمی با اجازه مدیر رسانه‌ای وارد هر منطقه می‌شود و در آن زمان بازیکنان بارسلونا هرگز اجازه ورود به آن بخش را نداشته‌اند. از طرفی مشکل از زمانی آغاز شده که بازیکنان بارسلونا وارد اتاق کنفرانس شده و حرف‌های رودریگس را قطع کرده‌اند و این یک بی‌احترامی به ستاره ختافه محسوب می‌شود.

روزنامه مارکا از احتمال در نظر گرفته شدن یک جریمه نقدی برای بارسلونا خبر داده است.

برچسب‌ها: بارسلونا عذرخواهی ستارگان ختافه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

425 افتخار اردبیل1394/08/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi