خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,393

لیورپول خواهان برگرداندن ماریو بالوتلی ...

لیورپول خواهان برگرداندن ماریو بالوتلی ...
يورگن کلوپ براي تقويت خط حمله تيمش و دچار نشدن به مشکلاتي نظير آنچه مصدوميت دانيل استوريج برايش به وجود آورده است، مي خواهد ماريو بالوتلي را از ميلان به ليورپول برگرداند.
اين خبر را نشريه استار انگليس منتشر کرده و نوشته است مربي آلماني که سه هفته پيش جاي راجرز را روي نيمکت ليورپول را گرفت، قصد دارد با مينو رايولا، مدير برنامه‌هاي بالوتلي جلسه بگذارد و با او درباره وضعيت مهاجم ايتاليايي حال حاضر ميلان مذاکره کند.
بالوتلي تابستان سال گذشته از ميلان به ليورپول پيوست اما نمايش ضعيفش در اين تيم (يک گل در 16 بازي) راجرز را مجاب کرد او از تيم اصلي‌‌اش کنار بگذارد. به همين دليل ليورپولي‌ها با انتقال قرضي بالوتلي به ميلان آن هم با پرداخت بخشي از حقوق او موافقت کردند. اکنون اما به نظر مي‌رسد که کلوپ به اين بازيکن 25 ساله براي تقويت خط حمله ليورپول نياز دارد.
بالوتلي که تا پايان فصل جاري با ليورپول قرارداد دارد، با وجود چشمگير نبودن آمارش امسال بهتر از فصل گذشته بهتر بازي کرده است. او در سه بازي‌اش براي سري A يک گل زده است.

برچسب‌ها: بالوتلی لیورپول

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

250 Aguero1394/08/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi