خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,674

نویر:برای کسب سه گانه در بایرن و کسب قهرمانی در یورو می جنگم

نویر:برای کسب سه گانه در بایرن و کسب قهرمانی در یورو می جنگم
اختصاصی | مانوئل نویر دروازه بان پر آوازه ی تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ اذعان داشت می خواهد در آلیانز آرنا به سه گانه دست یابد و قهرمانی در یورو 2016 با تیم ملی آلمان را تجربه کند.
به گزارش ورزش 11، مانوئل نویر که در تیم ملی آلمان موفق شد به فتح جام جهانی 2014 برسد حالا به دنبال موفقیتی دیگر در یورو 2016 است.
وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:
-
کسب سه گانه با بایرن مونیخ یکی از هدف های بزرگ ماست که برایش در حال تلاش هستیم، و از آن مهم تر قهرمانی در یورو که پروسه ی آن در حال انجام است، بازی خود برابر گرجستان را خواهیم برد و به جام ملت های 2016 صعود خواهیم کرد.
در بازی برابر گرجستان با اعتماد به نفس کامل پا به میدان خواهیم گذاشت، اما نه بهترین! چرا که بازی برابر ایرلند خاطره ی تلخی برای ما شده است، می خواهیم در بازی برابر گرجستان شکست قبلی خود را جبران نماییم.
من با وجود شواین اشتایگر حالا کاپیتان تیم هستم، اما تغییری در سنگینی وظیفه ی من نمی کند، چرا که بازیکنان به خوبی به وظیفه ی خود عمل می کنند، در پست من حتی اگر کاپیتان باشید می توانید تمامی اتفاقات زمین بازی را به خوبی دنبال کنید.

برچسب‌ها: نویر آلمان بایرن مونیخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 1

372 آساسین شوشتر1394/08/04

شیر شاه گلن: بازیکن بالای 1000میخرم فروشندگان ((اژده های جهان))خصوصی بیاند

7 آبان (10:33)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi