خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

عالیشاه: تشویق هانی، کمترین تشکر از زحمات ۸ ساله هادی است‏

عالیشاه: تشویق هانی، کمترین تشکر از زحمات ۸ ساله هادی است‏
پرسپولیس نیوز: امید عالیشاه در بازگشت به ترکیب پرسپولیس نقش مؤثری در پیروزی مقابل سیاه‌جامگان داشت.

صحبتهای وی را بخوانید:

از بازي با سياه‌جامگان حرف بزن.
به دليل شرايط خاصي كه در جدول داشتيم بايد اين ۳ امتياز را مي‌گرفتيم. به همين دليل هرچه در توان داشتيم خرج كرديم و خدا را ‏شكر كه برديم تا شرمنده هواداران خودمان كه انتظار پيروزي تيم‌‏شان را داشتند نشويم. برد، كمترين هديه‌اي بود كه مي‌‏توانستيم به آنها بدهيم.

چرا پرسپوليس در آزادي برد ندارد و هر ۳ بردش بيرون از خانه بوده؟
در خانه انتظارات از ما بيشتر و به نوعي فشار روي تيم است ‏و همه هواداران از تيم فقط انتظار پيروزي دارند كه البته توقع ‏زيادي هم نيست اما به ‌هر ‌حال اين موضوع كمي بازيكنان ما را با ‏استرس مواجه مي‌سازد و گاهاً كار ما را مشكل‌تر مي‌كند. ‏ بيرون خانه از اين استرس خبري نيست و راحت‌تر بازي مي‌كنيم.

در بازي با سياه‌جامگان به نظر خيلي انگيزه داشتي!
بله، من يك بازي محروم بودم و مدتي هم مصدوم به همين دليل مقابل تيم مشهدي خيلي انگيزه داشتم و ‏خدا را شكر كه توانستم براي تيمم نمايش قابل قبولي داشته ‏باشم.

در اواخر بازي مصدوم شدي، حاد كه نيست؟
نه خوشبختانه مصدوميتم جدي نيست و در واقع يك گرفتگي كوچك بود. فكر مي‌‏كنم اواخر بازي خيلي فشار آوردم و از سوي ديگر كمي استرس ‏حفظ نتيجه باعث شد دچار گرفتگي عضله شوم كه جدي نيست. ‏

پاس گل خوبي به احمد‌‌زاده دادي، روي اين پاس‌ها كار مي‌كنيد؟
بله در تمرينات كار مي‌كنيم، در صحنه گل دوم هم لحظه‌اي ‏موقعيت فرشاد را خوب ديدم و خدا را شكر كه احمد‌‌زاده هم به ‏زيبايي گل دوم تيم‌مان را به تور دروازه تيم مهمان دوخت. از پاس گل دادن واقعاً لذت مي‌برم و در پايان ليگ مي‌خواهم سلطان گلسازي شوم. ‏

طارمي در يك صحنه كه اعتقاد به پنالتي داشت كارت گرفت ، اعتراض او درست بود؟
من فكر مي‌كنم داور نبايد به طارمي كارت زرد مي‌داد چون او قصد ‏ضربه زدن به سمت دروازه ميزبان را داشت كه به‌ هر‌ حال متوقف ‏شد. ‏
و تشويق دوباره هادي و حضور هاني نوروزي...
اين حداقل كاري است كه مي‌توانيم بابت تقدير و تشكر از زحمات ۸ ساله هادي در پرسپوليس داشته باشيم. هنوز رفتن او را باور نداريم و حضور هاني در كنارمان همه را ياد هادي مي‌اندازد. ما مي‌خواهيم همه بازي‌ها را ببريم و در نهايت جام را به هادي تقديم كنيم.

برچسب‌ها: نیوز پرسپولیس نیوز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 1

371 مسترحسین90 (ح)1394/07/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi