خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,279

بازگشت بزرگ آرسنال به لیگ قهرمانان / شکست دو - صفر بایرن

بازگشت بزرگ آرسنال به لیگ قهرمانان / شکست دو - صفر بایرن
در شب پیروزی بارسلونا، توقف چلسی و تساوی پر گل لورکوزن و رم، آرسنال با کسب یک پیروزی روحیه بخش برابر بایرن شکست ناپذیر، دور رفت را با برد به پایان رساند.

به گزارش وبسایت نود، دور رفت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه شب با انجام هشت بازی در گروه های ۵ تا ۸ به پایان رسید که در مهمترین بازیها، بارسا باز هم پیروز شد، لورکوزن در خانه مقابل رم به تساوی عجیب ۴-۴ رسید، آرسنال موفق شد با ثبت اولین شکست فصل بایرن، به مسابقات بازگردد. چلسی نیز در ادامه روند پر نوسان خود، در کیف متوقف شد.

در گروه پنجم مسابقات، بارسلونا در بلاروس میهمان باته بوریسف بود که موفق شد این تیم را با دو گل شکست دهد، هر دو گل بارسا توسط راکیتیچ به ثمر رسید، این بازیکن خود در دقیقه ۱۸ به جای سرخی روبرتو وارد زمین شده بود. اما در بازی حساس و جالب توجه این گروه، یک نتیجه عجیب رقم خورد، لورکوزن در آلمان میزبان رم بود که بازی پر افت و خیز این دو تیم در نهایت با تساوی ۴-۴ به پایان رسید، میزبان در این بازی ابتدا با دو گل هرناندز از حریفش پیش افتاد ولی رم با ارائه یک نمایش خوب موفق شد بازی ۲-۰ باخته را بین فواصل ۳۰ تا ۷۳ با نتیجه ۴-۲ عوض کند، اما لورکوزن کم نیاورد و طی دو دقیقه در فاصله دقایق ۸۴ تا ۸۶ با زدن دو گل، بازی را به تساوی کشاند تا عجیب ترین و پر گل ترین مسابقه سه شنبه شب در آلمان رقم بخورد. با این نتایج بارسا با هفت امتیاز صدرنشین است، لورکوزن ۴ امتیازی است و رم بعد از سه هفته هنوز در کسب برد ناکام مانده و با دو امتیاز قعرنشین است.

از گروه ششم، در حساسترین مسابقه سه شنبه شب، آرسنال در لندن میزبان بایرن بود که در نهایت موفق شد قهرمان آلمان را یک دیدار نزدیک و جذاب، ۲-۰ شکست دهد، ژیرو و اوزیل زنندگان گل های تیم ونگر بودند. در این مسابقه که با موقعیت های زیادی برای هر دو تیم همراه شد، چک و نویر عالی عمل کردند و بارها مانع گلزنی حریف شدند، اگرچه اشتباه نویر بود که در نهایت باعث شد بایرن گل غیرمنتظره ای را دریافت کند، در دیگر بازی این گروه المپیاکوس با برد برابر دیناموزاگرب در کرواسی، ۶ امتیازی شد و اکنون در جایگاه دوم قرار گرفته است. آرسنال با این برد توانست به جدول بازی ها برگردد، آنها اکنون شانسهای خود را در دور برگشت جستجو می کنند.

از گروه هفتم مسابقات، دیناموکیف در ورزشگاه خانگی خود با قضاوت اسکومینا میزبان چلسی بود که در نهایت تلاش دو تیم، به نتیجه ای بهتر از تساوی ۰-۰ نینجامید. در این دیدار متعادل که هر دو تیم فرصت های نسبتاً خوبی برای گلزنی داشتند، دروازه هیچ یک از دو تیم باز نشد تا با این نتایج، دیناموکیف با یک امتیاز بیشتر از چلسی، فعلاً در جایگاه دوم قرار گیرد. در دیگر بازی این گروه، پورتو در پرتغال با دو گل از سد نماینده رژیم اشغالگر قدس گذشت و با هفت امتیاز صدرنشین شد. چلسی با ۴ امتیاز دور رفت را به پایان رساند.

در گروه هشتم، زنیت باز هم پیروز شد تا با ۹ امتیاز دور رفت را با اقتدار به پایان رسانده باشد،زنیت در بازی حساس گروه هشتم، در روسیه موفق شد با حساب ۳-۱ لیون فرانسه را شکست دهد. در این بازی هالک ۲ بار و دنی برای زنیت گلزنی کردند. تیم ویاش بواش با این برد، ۱۰۰% امتیازات دور رفت مرحله گروهی را کسب کرد. در بازی دیگر این گروه، والنسیا در مقابل خنت بلژیک با دو گل به خودی حریف ۲-۱ پیروز شد تا با شش امتیاز بعد از زنیت، در جایگاه دوم قرار گیرد. خنت و لیون نیز هر کدام در پایان دور رفت، فقط یک امتیاز کسب کردند.

برچسب‌ها: بایرن آرسنال ناکامی بایرن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

31 0

436 آخرین ضربه1394/07/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi