خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,262

فرکی: هواداران سپاهان صبر بیشتری داشته باشند

فرکی: هواداران سپاهان صبر بیشتری داشته باشند
به گزارش سرویس ورزشی برنا، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار با ملوان انزلی اظهار داشت: برای بازی ملوان امروز به انزلی رسیدیم و تمرینات خود را دنبال می‌کنیم و برای بازی فردا آماده می‌شویم. ملوان تیم خوبی است و همیشه از این تیم به نیکی یاد کرده و می‌کنم.

وی ادامه داد: فردا دومین بازی ما بعد از تعطیلات لیگ بخاطر تیم ملی است. امیدوارم بازی فردا جذاب و دیدنی شود. هر دو تیم بازیکنان خوبی در اختیار دارند اما ما شرایطی داریم که نتوانسته‌ایم امسال از ابتدای فصل از تمام توان‌مان کمک بگیریم ولی نتایج قابل قبولی کسب کرده‌ایم. البته تیم اول تا دهم جدول از نظر امتیازی خیلی تفاوتی ندارند و ممکن است جدول لیگ تغییر کند. ملوان و سپاهان به دنبال سه امتیاز هستند و هر تیمی که بهتر از موقعیت‌هایش استفاده کند می‌تواند موفق شود.

سرمربی سپاهان درباره تعطیلات زیاد لیگ به خاطر تیم ملی، گفت: در نشست خبری پیش از بازی قبلی‌مان در موردش صحبت کردم و ممکن است اگر حرف بزنم، تکراری شود و بعد من را بخواهند و بگویند که چرا این صحبت را دوباره تکرار کردی. من برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم اما امیدوارم که لیگ و مربیان باشگاهی هم دیده شوند و مهم‌تر از همه بازیکنان لیگ است که دیده شوند.

وی درباره حواشی تیمش اظهار داشت: علتش برای من جای سوال دارد و نقطه نظر شما را خیلی‌ها عنوان می‌کنند و برای آنها نیز جای سوال است که تیم قهرمان فصل گذشته و با وجود اینکه در رده دوم جدول است چرا دچار حاشیه است. البته ما مشکلاتی هم داشتیم، برخی بازیکنان را نداشته‌ایم و رفتن حاج صفی، محرومیت برخی بازیکنان و نبودن محرم نویدکیا البته او آمد و برای همه این سوال هست که چرا بعد از یک باخت چرا چنین اتفاق‌هایی رخ بدهد. شاید برخی به عشق و علاقه‌شان افراط می‌کنند و این افراط خوب نیست و دلیلی باید برای اعتراض باشد. هواداران حوصله بیشتری داشته باشند و به سپاهان فکر کنند.

فرکی درباره غایبان تیمش در این بازی گفت: یکی دو مصدوم داریم و با 20 بازیکن هم به انزلی آمده‌ایم و اگر دکتر تایید کند شاید بتواند فردا برای ما بازی کنند از جمله محمدرضا خلعتبری که وضعیتش فردا مشخص می شود.

برچسب‌ها: سپاهان اصفهان فرکی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

287 F.c.perspolis1394/07/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi