خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,746

تقاضای رسمی استقلال برای لغو حکم جهانبازی

تقاضای رسمی استقلال برای لغو حکم جهانبازی
معاون ورزشی باشگاه استقلال اعتقاد دارد داوری که نسبت به تیم فوتبال استقلال موضع دارد نمی تواند عدالت را در بازی روز چهارشنبه اجرا کندعلی نظری جویباری در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره انتخاب یدالله جهانبازی به عنوان داور دیدار استقلال و استقلال خوزستان گفت: از اقدام کمیته داوران برای انتخاب ایشان تعجب می کنم. باشگاه استقلال هیچ موضعی نسبت به آقای جهانبازی ندارد اما صحبتهای ایشان در تاریخ پنج مهرماه با خبرگزاری فارس و بیان این جمله که "اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس و به سود استقلال بوده" نشان دهنده موضع وی نسبت به باشگاه استقلال است. سوال من این است که آیا چنین داوری می تواند عدالت را در بازی روز چهارشنبه اجرا کند؟

او از کمیته داوران درخواست دارد که جهانبازی داور بازی استقلال نباشد: ما هیچ وقت به کمیته داوران نمی گوییم چه داوری را برای ما انتخاب کنند اما تقاضا می کنیم تا جهانبازی در این برهه از فصل برای بازیهای استقلال انتخاب نشوند. اگر روز چهارشنبه اتفاقی حتی سهوا در این مسابقه رخ دهد همه از چشم ایشان می بینند و در این میان چه کسی پاسخگوی هواداران استقلال و افکار عمومی خواهد بود؟

برچسب‌ها: استقلال تهران جهانبازی داوری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

38 1

296 استقلال...44441394/07/26

تنها021: هادی شیخی و اتش هومن و اساد رو با هم فقط صد الماس میفروشم

26 مهر (17:25)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi