خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,954

اتفاق خوشحال‌كننده براي سرمربي چارلتون؛ بازگشت گوچي

اتفاق خوشحال‌كننده براي سرمربي چارلتون؛ بازگشت گوچي
فوتبال ايران- در آستانه دیدار شنبه شب چارلتون مقابل ریدینگ در چارچوب هفته یازدهم لیگ قهرمانی انگلیس که خارج از خانه برگزار خواهد شد، اتفاقی خوب برای این تیم رخ داد و آن هم بازگشت رضا قوچان‌نژاد به تمرینات قرمزپوشان لندنی حاضر در لیگ قهرمانی انگلیس است.گای لوزون با ابراز نگرانی از وضعیت تیمش در آستانه دیدار مقابل ریدینگ گفت: وضعیت‌مان خوب نیست، اما قوچان‌نژاد به تمرینات گروهی ما برگشته و این خبر خوشحال‌کننده‌ای است.
وی در مورد اینکه وقفه مسابقات لیگ به دلیل برگزاری بازی‌های ملی برای بازگشت بازیکنان مصدوم خوب بوده است یا نه، اظهار داشت: متأسفانه از این نظر ما همان شرایط قبلی را داریم. قوچان‌نژاد به تمرینات برگشته، اما دیگر مهاجم تیم ما، ماکیه‌نوک مصدوم شده و برای این بازی آماده نیست.
سرمربی تیم فوتبال چارلتون افزود: ایگور فتوکله هم که در خط حمله بازی می‌کند، مصدوم است و به بازی با ریدینگ نمی‌رسد. کریستین سبایوس دیگر مهاجم ما هم دچار مصدومیت شدیدی شده است. تعداد مصدومان ما زیاد است و به همین دلیل باید روی بازیکنانی که در اختیار داریم تمرکز کنیم، نه آنهایی که مصدوم هستند.

چارلتون در ۱۰ هفته ابتدایی لیگ قهرمانی انگلیس تنها در دو بازی پیروز شده و با ۱۰ امتیاز در رده هفدهم قرار دارد.

برچسب‌ها: گوچی چارلتون لیگ انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 0

558 βiohazard1394/07/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi