خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سیاه جامگان
اتحاد سیاه جامگان
35
425

کاظمی: نگذاشتم رمضانی از سیاه‌جامگان برود

کاظمی: نگذاشتم رمضانی از سیاه‌جامگان برود
فرهاد کاظمی سرمربی سیاه‌جامگان مشهد معتقد است بازیکنان این تیم او را به آینده سیاه‌جامگان در لیگ امیدوار کرده است.

کاظمی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: در اولین جلسه تمرین سیاه‌جامگان شورونشاط بسیاری در میان بازیکنان این تیم دیدم که این مساله من را به آینده امیدوار می‌کند. سیاه‌جامگان بازیکنان خوب و تاکتیک‌پذیری دارد که می‌توانند نتایج خوبی کسب کنند.

او ادامه داد: مهم این است که همه ما تیم را به وفاق و یکدلی دعوت کنیم. تیم پدیده هم تیم خراسان است. نگاه من نگاه استانی و ملی است. هم تیم سیاه‌جامگان و هم تیم پدیده باید یار و یاور هم باشند و همچنین هیات فوتبال و وزارت ورزش و رسانه‌ها و مطبوعات هم باید حامی ما باشند.

وی افزود: در راس باشگاه سیاه‌جامگان آقای عباسی قرار دارد که به تیم آرامش می‌دهد ضمن اینکه من در اولین جلسه تمرین بازیکنان را خیلی باشوروشوق و تاکتیک‌پذیر دیدم.

کاظمی در مورد ارتباطش با سعید رمضانی مربی سابق این تیم گفت: من و سعید اصلا مشکلی نداریم، سعید رمضانی شاگرد من است. بعد از حضور من می‌خواست از تیم برود، من خودم خواستم که او بماند و حالا به عنوان قائم مقام باشگاه به من کمک می‌کند همه هدفمان این است که به سیاه‌جامگان کمک کنیم حتی اگر من بدانم به عنوان تدارکات می‌توانم به تیم کمک کنم، هیچ مشکلی ندارم و مهم این است که سیاه‌جامگان سربلند باشد.

سرمربی سیاه‌جامگان در مورد صحبت‌های علیپور مبنی بر قانونی نبودن مربیگری او در مشهد افزود: من تابع قانون هستم و هر چه قانون بگوید از آن تبعیت می‌کنم، هر کس هم حرفی اگر می‌زند باید با سند قانونی وارد شود. خدا را شکر که در حال حاضر قرارداد من قانونی است و من در سیاه‌جامگان مشغول به فعالیت هستم.

کاظمی در پایان در مورد تغییرات مکرر مربی در سیاه‌جامگان گفت: به عقیده من بازیکنی که شوق داشته باشد و با انگیزه و شوق کار کند، به چیزی که می‌خواهد می‌ رسد. اما کسی که در درون خودش درگیری و مشکل داشته باشد مسلما نمی‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد ولی آنچه که من از سیاه‌جامگان دیده‌ام این بود که بازیکنان سرحالی دارد که من به آینده تیم امیدوار کرد.

برچسب‌ها: سیاه جامگان کاظمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

182 اقا رونالد1394/07/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi