خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,727

واکنش تند نکونام به فوت هادی نوروزی

واکنش تند نکونام به فوت هادی نوروزی
جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران نظر جالبی درباره فوت هادی نوروزی دارد.
[واکنش تند کاپیتان تیم ملی به فوت نوروزی]

به گزارش "ورزش سه"، نکونام که دیروز جزو مشایعت کنندگان پیکر هادی نوروزی در ورزشگاه آزادی بود، در این واکنش احساسی از کسانی که فضای سکوها را در دست دارند و علیه بازیکن ها سمپاشی می کنند، انتقاد کرد. نکونام نوشته است: «امروز داشتم مصاحبه بعد از بازی پرسپولیس نفت را می خواندم، دلم به درد آمد واقعا، می‌گفتند این بازوبند برایش گشاد است، نوروزی و کفشگری لیاقت ندارند، امروز همان نان به نرخ روزخورها می گفتند نوروزی تیمت رو بردار و بیا، چرا زنده بود تشویق نشد؟ مردم عزیز چه آبی چه قرمز بدانید سکوها دست مردم نیست، دست یه مشت ... ، تو را به خدا قدر اینجور بازیکنان‌تان را بدانید، درست است توی چشم نیستند و محبوب سکوها نیستند ولی همه می دانند که لیاقتشان بیشتر از این است، هادی رفت ولی قدر امثال هادی که در این فوتبال زیادند را بدانید.»

خود نکونام از بازیکنانی بوده که در طول دوره فعالیتش در استقلال رابطه چندان مناسبی لیدرهای دو آتشه و سنتی استقلال نداشته است

برچسب‌ها: نکونام تیم ملی استقلال و پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

28 2

693 پاندای کونگ فو1394/07/11

11 مهر (15:21)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi