خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,128

اعلام لیست اولیه نامزدهای توپ طلای 2015

اعلام لیست اولیه نامزدهای توپ طلای 2015
دو نشریه معتبر گاترتا دلو اسپورت و موندو دپورتیوو، امروز اسامی 59 بازیکن مطرح فوتبال دنیا که برای فتح توپ طلای سال 2015 با یکدیگر رقابت خواهند کرد را منتشر کردند.
به گزارش "ورزش سه"، بر این اساس، تیم های بارسلونا و رئال مادرید، هرکدام با داشتن 7 بازیکن در این لیست، بیشترین سهمیه را در میان تیم های دیگر اروپایی دارند. کریم بنزما، رونالدو، گرت بیل، راموس، مودریچ، کروس و خامس از رئال مادرید و مسی، نیمار، براوو، ماسچرانو، اینیستا، راکیتیچ و سوارز از بارسلونا در این لیست 59 نفره قرار دارند.

اتلتیکو نیز با داشتن دو سهمیه، "گریزمان و جکسون مارتینز"، دیگر تیم اسپانیایی دارای سهمیه در این لیست است. دیگو کاستا، موراتا و دخیا نیز دیگر اسپانیایی های این لیست هستند که برای چلسی، یوونتوس و یونایتد بازی می کنند.

از دیگر چهره های سرشناس این فهرست اولیه می توان به لواندوفسکی، توماس مولر، آلابا، پیرلو، بوفون، پوگبا، اوتامندی، یحیی توره، الکسیس سانچس، جیوانی دو سانتوس و ته وز اشاره کرد. پیش بینی می شود که امسال هم رقابت اصلی بر سر مسی و رونالدو باشد. توپ طلا روز 21 دی ماه به برنده نهایی اختصاص خواهد یافت.

برچسب‌ها: بارسلونا کریستیانو مسی رئال مادرید آرژانتین پرتغال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

17 0

507 11 مرد1394/07/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi