خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,674

گرد مولر به خاطر ابتلا به آلزایمر تحت درمان قرار گرفت

گرد مولر به خاطر ابتلا به آلزایمر تحت درمان قرار گرفت
اسطوره فوتبال آلمان به بیماری آلزایمر مبتلا شده و برای درمان آن تحت مداوا قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، درست یک ماه مانده به تولد هفتاد سالگی گرد مولر، باشگاه بایرن مونیخ با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی خود، خبر ابتلای اسطوره فوتبال آلمان به بیماری آلزایمر را تأیید کرد.

در بیانیه‌ باواریایی‌ها درباره کسی که تا قبل از جام جهانی 2014 رکورددار گلزنی برای ژرمن‌ها بود، آمده است: متأسفانه گرد مولر برای مدتی طولانی بیمار بوده است و از بیماری آلزایمر رنج می‌برد.

کارل هاینتس رومنیگه، مدیرعامل باشگاه بایرن مونیخ نیز با تمجید از مولر درباره وضعیت ستاره پیشین باواریایی‌ها اظهار داشت: بدون گل‌های مولر، بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، تیم‌هایی که امروز می‌بینید، نبودند. شاید هرگز فوتبالیستی مانند گرد را نبینیم. او با وجود موفقیت‌های فراوانی که در دوران بازیگری‌اش داشت، بسیار فروتن و متواضع بود که این خصلتش واقعاً‌ مرا تحت تأثیر قرار داد. او یک هم‌تیمی فوق‌العاده و یک دوست بود. گرد همیشه عضوی از خانواده بایرن مونیخ می‌ماند.

مولر که به خاطر گل‌های پرتعدادش از جمله 68 گلی که در 62 بازی‌اش برای آلمان غربی و 398 گلی که برای بایرن مونیخ به ثمر رساند، به بمب‌افکن ملقب شده بود، سال 1981 به دوران بازیگری خود پایان داد.

برچسب‌ها: گرد مولر اسطوره بیماری آلزایمر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

34 2

400 Esteghlalfc1394/07/15

تیم برای فروش.: گرد مولر این بیماری روهم شکست میده

16 مهر (12:30)


مهدی عرب پور: به لطف خدا خوب میشه

15 مهر (20:18)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi