خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,347

جهانبخش گران ترین خرید آلکمار

جهانبخش گران ترین خرید آلکمار
به گزارش "ورزش سه"، ملی پوش ایرانی بعد از فصل درخشانی که با نایمخن د دسته دوم لیگ هلند داشت و از سوی کارشناسان به عنوان بهترین بازیکن رقابت ها معرفی و تندیس گاو طلایی را دریافت کرد در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی به باشگاه آ زد آلکمار پیوست تا جایگزین مهاجم گلزن این تیم شود که راهی لیگ جزیره شده بود.

در همان روزهایی ابتدایی گمانه زنی های بسیاری در خصوص رقم قرارداد باشگاه آلکمار با ملی پوش ایرانی صورت گرفت اما ارقام مطرح شده مورد تایید قرار نگرفت تا این که مدیران آلکمار با بیان این که برای جذب جهانبخش رقمی در حدود یک و نیم میلیون یورو هزینه کرده است او را به عنوان گران ترین خرید تابستانی خود معرفی کردند. این اتفاق در اجلاس سالیانه سهامداران باشگاه آلکمار رخ داد و باشگاه مدعی شد این خرید در آینده ای نزدیک می واند سود سرشاری را نصیب سهامداران باشگاه کند.

برچسب‌ها: جهانبخش آلکمار گرانترین نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

282 Mαtαяsαk1394/07/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi