خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,827

ایوانوویچ: باید مانند نیمه دوم بازی مقابل نیوکاسل بازی کنیم

ایوانوویچ: باید مانند نیمه دوم بازی مقابل نیوکاسل بازی کنیم
چلسی نیوز ، برانیسلاو ایوانوویچ مدافع راست صرب باشگاه چلسی پس از تساوی ۲-۲ در بازی روز شنبه مقابل نیوکاسل تاکید کرد که در ادامه بازی های خود ، باید بازی نیمه دوم مقابل نیوکاسل در سنت جیمزز پارک را انجام دهند.

ایوانوویچ عنوان کرد: “من فکر می کنم که روش بازی ما در نیمه دوم باید روش بازی ما در تمامی بازی ها باشد.این یک بازی دشوار برای ما به خصوص در نیمه اول بود زمانی که به اندازه کافی خوب بازی نکردیم. ما در نیمه دوم به خوبی واکنش نشان دادیم. ما شخصیت خودمان را نشان دادیم. ما با حملات زیاد ، بسیار قدرتمند بازی کردیم.

ما می خواستیم که بازی را به نفع خود به پایان برسانیم و ما احساس کردیم که می توانیم باخت را برگردانیم. ما موقعیت هایی برای گلزنی داشتیم و حتی می توانستیم گل پیروزی بخش را نیز به ثمر برسانیم که می توانست اتفاق بزرگی برای ما باشد. در پایان بازی ما گل سوم را به ثمر نرسانده بودیم اما فکر می کنم که سزاوار بازگشت به بازی بودیم.”

دو گلی که چلسی دریافت کرد با اشتباهات مدافعین در دفع توپ با نزدن ضربه سر مناسب همراه بود که هم زوما بر روی گل اول و هم فابرگاس و سایر مدافعان بر روی گل دوم که از ضربه کرنر به دست آمد ، با نزدن ضربه سر مناسب مقصر بودند و ایوانوویچ در پاسخ به سوالی درخصوص تفاوت بازی های چلسی با بازی های فصل گذشته مطالبی را بیان کرد.

ایوانوویچ عنوان کرد: “نه ، این بازی فوتبال است. غیر ممکن است که یک بازی از فصل گذشته را با یک بازی از فصل کنونی مقایسه کنیم. این فصل ، یک فصل کاملا متفاوت است و ما این موضوع را می دانیم. ما نمی توانیم به فصل گذشته بازگردیم. هم اکنون برای ما این موضوع اهمیت دارد که روند پیروزی های خود را حفظ کنیم و به سطح خوب خود در بازی های اخیر بازگردیم. این چیزی است که ما نیاز داریم. نیمه اول بازی مقابل نیوکاسل به اندازه کافی خوب نبود اما نیمه دوم بسیار خوب بازی کردیم و ما باید به انجام بازی های خود به مانند نیمه دوم بازی مقابل نیوکاسل ادامه دهیم.”

برچسب‌ها: برانیسلاو ایوانوویچ ایوانویچ چلسی نیوکاسل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

26 0

261 چل تهران سی1394/07/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi