خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

تیری هنری: مارادونا و پله هم نمی توانستند به مورینیو کمک کنن

تیری هنری: مارادونا و پله هم نمی توانستند به مورینیو کمک کنن
چلسی نیوز ، تیری هنری از عملکرد چلسی در برابر نیوکاسل انتقاد کرد و وضعیت بازی بازیکنان چلسی را “تکان دهنده” عنوان نمود. آبی های شهر لندن شروعی ضعیف در فصل کنونی لیگ جزیره داشته اند و از ۲۱ امتیاز ممکن تنها ۸ امتیاز را کسب کرده اند و این بدان معنی است که تیم آقای خاص ۱۳ امتیاز را از دست داده است.

تیری هنری که با ۱۷۵ گل زده در لیگ جزیره در رتبه پنجم گلزن ترین بازیکن لیگ جزیره قرار دارد ادعا کرد که حتی مارادونا و پله هم نمی توانستند خوزه مورینیو را در سنت جیمزز پارک کمک کنند.

هنری عنوان کرد: “در نیمه اول بازی شما حتی اگر دیگو کاستا ، مارادونا و پله را نیز داشتید با روشی که آن ها در نیمه اول بازی کردند بازهم وضع تیم تکان دهنده می بود. شما نمی توانید از لیگ جزیره خارج شوید و به همان روشی که آن ها بازی کردند بازی کنید و بلافاصله در نیمه دوم ، به تیم دیگری تبدیل شوید.”

آقای خاص تاکنون در لیگ جزیره در استادیوم سنت جیمزز پارک پیروز نشده و در تلاش ششم خود نیز با کسب تساوی ۲-۲ ناکام ماند ، آن هم در بازی ای که می توانست با پیروزی چلسی در دقایق پایانی به پایان برسد. در پایان بازی نیز آقای خاص در کنفرانس خود اعلام کرد که باید درخصوص بازی متفاوت تیم خود در دو نیمه بیاندیشد. چلسی در نیمه اول بازی تنها یک شوت در چارچوب داشت و در این بازی با دو گل از کلاغ ها عقب افتاد و با به ثمر رسیدن گل دوم ، مورینیو دست به تغییراتی در ترکیب تیم خود زد و روند بازی را عوض کرد. رامیرز و ویلیان با ورود به زمین موقعیت هایی را خلق کردند و بازی را به تساوی کشیدند.

هنری با ابراز رضایت از بازگشت چلسی به بازی و به ثمر رساندن دو گل در خصوص عملکرد بازیکنان چلسی عنوان کرد: “مدافعان کناری اجازه نفوذ داشتند و سزار و ایوانوویچ پابه توپ بودند. رامیرز با ورود خود چیزهای متفاوتی برای تیم به ارمغان آورد و ویلیان نیز همان چیز را به ارمغان آورد. شما همواره در حال از دست دادن کاستا هستید. در نیمه اول روش بازی آن ها تکان دهنده بود.”

تیم آقای خاص تا پایان هفته هفتم با دریافت ۱۴ گل و با میانگین ۲ گل خورده در هر بازی و تنها عملکرد بهتر از ساندرلندی که ۱۶ گل را دریافت کرده است ، بی شک نخواهد توانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

برچسب‌ها: تیری هنری ژوزه مورینیو چلسی مارادونا پله

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

403 چل تهران سی1394/07/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi