خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,939

رونی: دوست دارم برای همسرم شعر بگویم

رونی: دوست دارم برای همسرم شعر بگویم
طبع هنري و عاشقانه ستاره منچستريونايتد
رونی: دوست دارم برای همسرم شعر بگویم
فوتبال جهان > انگلیس - وین رونی، ستاره باتجربه و موفق باشگاه منچستریونایتد و تیم‌ملی انگلیس، خیلی رمانتیک‌تر و مهربان‌تر از آن چیزی است که در ظاهر چهره خشنش دیده می‌شود.
مهاجم تواناي باشگاه منچستريونايتد درهاي خانواده‌‌اش را به روي دوربين‌هاي خبري بي‌بي‌سي باز كرده تا آنها برنامه مستندي را از زندگي او در كنار خانواده‌‌اش ضبط كنند. روني در اين فيلم مستند گفته از كودكي عاشق شعر و شاعري بوده و شعر مي‌نوشته و حالا همه شعرهايش را براي همسرش كالين مي‌نويسد. روني در اين رابطه گفته: «من از شعر نوشتن لذت مي‌برم‌؛ حتي قبل از اينكه با كالين آشنا شوم هم شعر مي‌گفتم. نمي‌دانم چرا، ولي حتي از نوشتن داستان‌هاي كوتاه هم لذت مي‌برم. اوايل خيلي براي كالين شعر مي‌نوشتم ولي الان ديگر به اندازه قبل نيست.»
كلكسيون شعر
در ادامه اين گفت‌وگوي جذاب همسر روني به ياد شعري افتاد كه اخيراً وين براي او نوشته: «اخيراً به تعطيلات رفته بوديم. من بچه‌ها را براي خوابيدن به تختخواب بردم و صبح فردا كه بيدار شدم ديدم يك شعر بغل دستم است و واقعاً خوشحال شدم. من كلكسيون شعرهاي وين را دارم.»
با فرياد وسط حرف او مي‌پرم!
ستاره فوتبال انگليس همچنين در مورد اينكه چه كسي در خانه و زندگي شخصي‌‌اش حكمفرماست نيز صحبت كرد و گفت: «در خارج از دنياي فوتبال، كالين قدرت اصلي و رئيس خانه است. او تصميمات مهم زندگي را مي‌گيرد و مادر خوبي براي من و فرزندانم است.» كالين هم يادآوري كرد همسرش در روزهاي اول خيلي خجالتي بوده ولي وقتي يخ روني آب مي‌شود، ساكت كردن او كار سختي است. كالين گفت: «روني وقتي فردي را نشناسد، خجالتي و ساكت است ولي بعد از گذشت مدتي، ديگر ساكت نمي‌شود. من عادت دارم كه با فرياد وسط حرف او بپرم و از او اجازه بگيرم تا ثانيه‌اي به من مجال حرف زدن بدهد.»
مثل برادر بزرگ‌تر
همسر روني در مورد ساير ويژگي‌هاي اخلاقي وين گفت: «او فردي دقيق و محتاط است و حواسش به همه چيز هست. وين كلي هم بانمك است. البته ‌فرد سختگيري هم هست و اين برايم خيلي عجيب است، چون هميشه فكر مي‌كردم در زندگي، من سختگير هستم. گاهي وقت‌ها هم وين مثل برادر بزرگ‌تر براي بچه‌ها مي‌شود. به آنها اجازه مي‌دهد كه در سالن خانه فوتبال بازي كنند و اين توپ است كه در همه بخش‌هاي خانه به پرواز درمي‌‌آيد.»

برچسب‌ها: وین رونی شعر گفتن کالین منچستریونایتد ستاره سرخ ها تیم ملی انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

432 βiohazard1394/07/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi