خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,128

رئال مادرید تحقیر ولفسبورگ را می‌فهمد!

رئال مادرید تحقیر ولفسبورگ را می‌فهمد!
آتش بازی لواندوفسکی در ۹ دقیقه مقابل ولفسبورگ واکنش های متفاوتی را در شبکه های اجتماعی به همراه داشته است. تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته در دیداری بیادماندنی در ورزشگاه آلیانس آره نا با نتیجه ۵ بر یک ولفسبورگ را درهم کوبید.در این بازی روبرت لواندوفسکی که از نیمه دوم وارد میدان شد در ۹ دقیقه ۵ بار دروازه ولفسبورگ را باز کرد تا رکوردی جاودانه از خود در پیکارهای بوندس لیگا به جا بگذارد.آتش بازی لوا، باعث شد تا کاربران شبکه های اجتماعی نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند.در یکی از تصاویری که در این رابطه منتشر شده است، هوادار رئال مادرید در حال دلداری دادن هوادار ولفسبورگ است، و جمله ای تحت این عنوان که «من می دانم الان چه احساسی داری» منتشر شده است.لواندوفسکی زمانی که در دورتموند حضور داشت، در دیدار مقابل رئال مادرید ۴ بار دروازه کهکشانی‌ها را گشود.

برچسب‌ها: رئال مادرید رونالدو ولفسبورگ بایرن مونیخ لواندوفسکی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

23 0

526 Stereophonics1394/07/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi