خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,466

هوملس: صحبت از قهرمانی دورتموند زود است

هوملس: صحبت از قهرمانی دورتموند زود است
هوملس: صحبت از قهرمانی دورتموند زود است

متس هوملس، کاپیتان بروسیا دورتموند علی‌رغم درخشش تیمش در فصل جاری، نسبت به جمع‌بندی زودهنگام هشدار داد.
هوملس: صحبت از قهرمانی دورتموند زود است
به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل که از بعد از پایان فصل 15-2014 و با کناره‌گیری یورگن کلوپ سکان هدایت دورتموند را در دست گرفته است، موفق شده بهترین شروع تاریخ این تیم در بوندسلیگا را رقم بزند و با پنج پیروزی در پنج هفته (18 گل زده و تنها 3 گل خورده) صدرنشین این لیگ شود و جزو مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی به شمار آید.
با این وجود کاپیتان متس هوملس عقیده دارد نباید به این زودی از قهرمانی صحبت کرد و گفت:" ما و بایرن مونیخ در حال حاضر در بالاترین سطح قرار داریم، اما هنر این است که این شرایط همینطور ادامه پیدا کند."
وی با اشاره به فصل 14-2013 افزود:" دو سال پیش هم با پنج برد پیاپی و به عبارتی دیگر هفت بازی بدون شکست بوندسلیگا را استارت زدیم اما بعد از آن و در فاصله نوامبر تا دسامبر پانزده امتیاز عقب افتادیم، چرا که در هیچ دیداری پیروز نمی‌شدیم. حالا باید منتظر ماند و دید ده روز دیگر که باید مقابل بایرن بازی کنیم چه اتفاقی می‌افتد؛ آن وقت معلوم می‌شود که می‌توانیم شانه به شانه این تیم پیش برویم یا خیر."

برچسب‌ها: دورتموند ورزش 3 هوملس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

404 سپاهان اصطهبان1394/07/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi