خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,928

توره: در ليگ برتر نميتوان همه مسابقات را پيروز شد

توره: در ليگ برتر نميتوان همه  مسابقات را پيروز شد
طرفداری- در حالی امشب دو تیم ساندرلند و منچستر سیتی در جام اتحادیه و در استادیوم آو لایت مقابل یکدیگر قرار می گیرند که ستاره ساحل عاجی سیتی زن ها دوست دارد در ترکیب جا داشته باشد.

به گزارش FourFourTwo، توره در این خصوص گفت:

احساسی به مانند یک بازیکن بیست ساله دارم چون باشگاه و هواداران این احساس را به من می دهند و تا آخرین لحظه بازی ام برای آن ها خواهم جنگید. آن ها لیاقت این موضوع را دارند. در سال جاری اهداف زیادی داریم و در پایان فصل مشخص می شود که کجا ایستاده ایم. لیگ کاپ بازی مهمی است. همیشه برای بازی هایی از این قبیل آماده ام. نمی خواهم که متوقف شوم و استراحت کنم. به استراحت کردن اهمیتی نمی دهم. تا زمانی که مصدومیتی جدی پیش نیاید، توره آماده است و می خواهد بازی کند. امیدوارم مقابل ساندرلند بازی کنم. چرا استراحت؟ من جوان تر به نظر می آیم و می خواهم بیشتر بازی کنم. من کسی هستم که رقابت می کند. فوتبال معنی نزدیکی با رقابت کردن دارد. امکان ندارد که در 38 بازی برنده شوید. در اسپانیا لالیگا و بله لیگ فرانسه شاید بتوانید، اما در لیگ برتر نمی توانید. هرگز این اتفاق رخ نخواهد داد. چیزی که مهم است آخرین بازی فصل است و این که جام را بالای سر می برید یا جام های زیادی را بالای سر می برید. این برای من مهم است.

برچسب‌ها: توره لیگ برتر انگلستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

200 تیاب بندر1394/06/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi