خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,746

اقدام استقلالی ها برای جلوی گیری از حاشیه و جنجال

اقدام استقلالی ها برای جلوی گیری از حاشیه و جنجال
وبسایت رسمی برنامه نود - افشارزاده به استقلالی ها توصیه کرده که در رختکن آدم اضافه ای را راه ندهند!

به گزارش وب سایت نود و به نقل از خبرآنلاین، چند وقت پیش بود که بلوایی به راه افتاد، پس از مصاحبه بهرام افشارزاده. مدیرعامل استقلال در آستانه بازی تیمش و ملوان در هفته دوم لیگ برتر، برای دفاع از قلعه نویی، بعضی از بازیکنان تیمش را در فصل قبل متهم به کم کاری کرد. افشارزاده چندی بعد هم در مصاحبه ای جنجالی، پرده از یک اتفاق عجیب برداشت. او مدعی شد که قنبرزاده مدیرعامل نفت تهران فاش کرده فصل قبل اطلاعات رختکن تیمش قبل بازی دو تیم، به دست منصوریان رسیده است. این اظهارات باعث شد تا دید مظلومی، نسبت به منصوریان بدتر از قبل شود. در آستانه بازی امروز هم به خوبی پیداست حرف های افشارزاده، اثر خود را گذاشته است. استقلالی ها برای جلوگیری از جنجال و حاشیه، قصد دارند به توصیه های مدیرعامل خود گوش کنند. افشارزاده در این باره می گوید: «نه تنها استقلال، بلکه تیم های دیگر هم باید دوروبر رختکن خود را خلوت کنند و نگذارند آدم اضافه ای در جمع حضور داشته باشد.»

برچسب‌ها: استقلال مظلومی افشارزاده مدیرعامل رختکن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

18 0

467 اساسته1234561394/06/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi