خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,051

بررسی نفر به نفر بازیکنان بارسلونا در بازی با آ.اس رم

بررسی نفر به نفر بازیکنان بارسلونا در بازی با آ.اس رم
بارسلونا در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رم رفت.این بازی با نتیجه 1 - 1 به تساوی رسید تا شاگردان انریکه 2 امتیاز ارزشمند را در رم از دست بدهند..در ادامه 13 بازیکن بارسلونا که در این بازی به میدان رفته اند را بررسی می کنیم.

* اعداد جلو بازیکن ها نمره ی آن ها است.
* منظور از "بهترین بازیکن زمین" و "بدترین بازیکن زمین" ، "بهترین بازیکن بارسلونا" و "بدترین بازیکنبارسلونا" است.

بازیکنان:

ترشتگن (4) "بدترین بازیکن زمین"
از نظر اسپورت ترشتگن نگران کننده به نظر می رسد.او همانند گلی که در دیدار رفت سوپر کاپ از سن خوزه خورد ، حالا از فلورنزی چنین گلی را دریافت کرد.او تا به الان بیش از نصف گل هایی که در فصل گذشته خورده بود را دریافت کرده است.

روبرتو (7) "بهترین بازیکن زمین"
او با عملکرد خوب خود باعث شده است که مصدومیت آلوز به فراموشی سپرده شود.اگر چه او یک مدافع نیست اما او در این پست عملکرد بهتری را نسبت به پست اصلیش یعنی هافبک داشته است.انریکه می تواند بر روی او حساب ویژه ای باز کند.البته او عملکرد خوبی را در حملات نداشت.

پیکه (6)
او که به تازگی به میادین برگشته بود عملکرد تفریبا خوبی داشت.او به علت خطا بر روی زکو یک کارت زرد از داور بازی دریافت کرد.این اولین بازی او بعد از محرومیت 4 جلسه ایش در سوپر کاپ بود.

متیو (6)
متیو در این بازی توانست به خوبی جای ماسکرانو را پر کند.متیو هماهنگی خوبی با پیکه و البا داشت و توانست عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارد.

جوردی آلبا (6)
آلبا همانند همیشه هم در دفاع حاضر بود و هم در حمله.او با رفت و امد های سریعش بین دفاع و حمله توانست در تمام نقاط زمین حضور داشته باشد.او با ها با پاس هایی که لئو مسی به او داد صاحب موقعیت شد اما نتوانست به خوبی از آن ها استفاده کند.او در کل عملکردی خوبی داشت.

بوسکتس (6)
او توانست میانه میدان را دست بگیرد.بوسکتس بسیار نزدیک به ژکو بازی می کرد.در واقع او وظیفه مهار این مهاجم را برعهده داشت.

راکتیچ (6) "1 پاس گل"
راکتیچ توانست یک پاس گل را به لوئیس سوارز دهد.او که در میانه میدان حضور داشت چند موقعیت خوب را از دست داد.راکتیچ در دقیقه 60 جای خود را به رافینیا داد.

اینیستا (7) "بهترین بازیکن زمین"
او همانند ماشینی در خط میانی بود.آندرس توانست بسیاری از مشکلات خط دفاعی را حل کند اما او از سوی دیگر بازیکنان به خوبی حمایت نشد و این باعث شد که مهاجمین به خوبی تغذیه نشوند.

نیمار (6)
نیمار در دقایقی از نیمه اول تحرک خاصی نداشت.او ضعیف تر از حد انتظار ظاهر شد.او شانس هایی برای گل زنی داشت اما با بی دقتی همه آن ها را خراب کرد.نیمار در این بازی همکاری خوبی با سوارز نداشت.

سوارز (6)
او باز هم برای بارسلونا گلزنی کرد تا نشان دهد یک مهاجم فرصت طلب است.سوارز با فشاری که از جلو بر روی مدافعین می آورد کار را برای رمی ها سخت کرده بود.دروازه بان رم در محوطه جریمه سوارز را سرنگون کرد که به اعتقاد خیلی ها پنالتی بود اما داور چنین نظری نداشت.

مسی (7) "1 تیره دروازه" "بهترین بازیکن زمین"
لئو در بازی هر چه زد به در بسته خورد.او شوت های خوبی را به طرف دروازه شزنی رها کرد اما شانس با او یار نبود.او با واکنش های فوق العاده شزنی رو به رو می شد.البته یکی از شوت های او به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

بازیکنان تعویضی:

رافینیا (بدون امتیاز) "رافینیا به جای راکتیچ"
او تنها دو دقیقه در زمین بود و فقط 1 توپ را لمس کرده بود که با تکل وحشتناک ناینگولان مواجه شد.زانوی او به شدت آسیب دید و به بیورن از زمین منتقل شد.

ماسکرانو (6) "ماسکرانو به جای رافینیا"
او که به جای رافینیا به زمین آمده بود نتوانست کار خاصی را انجام دهد.

سرمربی:

لوئیز انریکه (6)
انریکه بر روی رافینیا حساب باز کرده بود تا بتواند به وسیله این ستاره جوان نتیجه را تغییر دهد.اما او با بدشانسی مواجه شد و همه نقشه هایش نقشه بر آب شد.او بازیکن تاثیر گزار دیگری را بر روی نیمکت نداشت و فقط ماسکرانو را به میدان فرستاد.البته او می توانست به جای ماسکرانو ، منیر یا ساندرو را به بازی بفرستد و لئو مسی را یک خط به عقب بکشد تا یکی از این دو نفر در خط حمله قرار بگیند.

برچسب‌ها: بررسی نفر به نفر بارسلونا آ.اس.رم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 3

540 کوروش کبیر1001394/06/26

مسی خیلی باحالی: ترشتگین تو تیم ملی 7تا گل می خوره حالا چرا هنوز دروازه بان بارساست خدا میدونه

27 شهریور (12:17)


جواد فاضلی: اینیستا خیلی خیلی زشت افتاده.

27 شهریور (12:03)


27 شهریور (10:00)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi