خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,352

اعلام اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال ایران

اعلام اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال ایران
رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: اعضای کادرفنی انتخاب شده کاملا با یکدیگر هماهنگ هستند.

به گزارش کاپ و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سیدرضا افتخاری در خصوص نشست با کفاشیان و ترابیان برای انتخاب کادرفنی تیم ملی اظهار داشت: از روز شنبه هفته گذشته که خسوس با ارسال ایمیل اعلام کرد که نمی تواند با تیم ملی فوتسال ایران همکاری کند، هیات رییسه فدراسیون فرصت یک هفته ای را جهت اعلام گزینه های دیگر به ما اعلام کرد.

وی ادامه داد: بر همین اساس روز شنبه هفته جاری گزینه های بعدی کادرفنی مورد نظرمان را با ارسال نامه ای به ریاست فدراسیون اعلام کردیم که کفاشیان در این روز خارج از فدراسیون فوتبال جلسه ای داشت و روز یکشنبه هم در استان گیلان حضور داشت. در نهایت روز گذشته اسامی مورد نظر ما به دست رییس فدراسیون رسید و امروز هم نشست بررسی گزینه های اعلام شده با حضور کفاشیان، رییس و اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال و بنده برگزار شد. افتخاری درخصوص خروجی این نشست تصریح کرد: در این نشست رزومه و عملکرد مربیان معرفی شده مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت رییس فدراسیون و همچنین کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی موافقت خود را با انتخاب محمد ناظم الشریعه به عنوان سرمربی، علی صانعی به عنوان مدیرفنی، محمد هاشم زاده به عنوان مربی، ناصر پیر وردی زاده به عنوان مربی بدنساز و امین فراشی به عنوان مربی دروازبانی اعلام کرد.

وی افزود: اعضای کادرفنی انتخاب شده کاملا با یکدیگر هماهنگ هستند و اینکه تیم ملی دست افراد با اخلاق و پرسابقه به لحاظ فنی قرار گرفته موضوع بسیار مهمی است. در واقع الان وقت حمایت همه جانبه از تیم ملی و کادرفنی تیم ملی است و ضمن اینکه در کمیته فوتسال و کمیته فنی نظارت ویژه ای بر فعالیت کادرفنی خواهیم داشت، همه تلاشمان را در راستای دراختیار قرار دادن امکانات مناسب و شرایط ایده آل به تیم ملی انجام خواهیم داد. افتخاری تاکید کرد: لازم می دانم از همه گزینه هایی که پیش از این درنظر داشتیم و اسم آنها مطرح شد تشکر کنم و امیدوارم با حمایت آنها شاهد حضور موفق تیم ملی فوتسال در رقابتهای جام ملتهای فوتسال آسیا باشیم.

برچسب‌ها: تیم ملی فوتسال ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

55 0

496 ♛ تاج رضا ♛1394/06/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi