خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,822

کوستا بهترین بازیکن زمین بود؛ به این پیروزی ها نیاز داریم

کوستا بهترین بازیکن زمین بود؛ به این پیروزی ها نیاز داریم
به گزارش ESPN، گل های زوما و هازارد آبی های چلسی را مقابل آرسنال به پیروزی رساند که ده نفره شدن آرسنال در روند این بُرد تاثیر بسیاری داشت. درگیری گابریل پائولیستا با کوستا در نهایت موجب به اخراج بازیکن توپچی ها شد تا این بازی تحت تاثیر کارت قرمز مایک دین قرار گیرد. آقای خاص پس از کسب این پیروزی به خبرنگاران گفت:
برد خوبی بود. به این پیروزی ها نیاز داریم. در سه روز دو بار پیروز شدیم و گلی نیز دریافت نکردیم. بازی را کاملا در دست داشتیم. روی صحنه اخراج من دید خوبی نداشتم. بهترین بازیکن زمین بدون شک دیگو کوستا بود. او همه توان خود را وارد بازی کرد. هر بازی جنبه های متفاوتی از لحاظ تاکتیکی و احساسی دارد. ترکیب این ها با قدرت بدنی فاکتورهایی هستند که معمولا تیم برنده در اختیار دارد. روی بازی تسلط کامل داشتیم و آن را کنترل کردیم. در سپتامبر 2000 اولین دربی خود را به عنوان مربی تجربه کردم و سخنانی که به بازیکنانم گفتم را به یاد دارم. برای بردن در دربی باید احساسات خود را کنترل کنید. همیشه قبل از دربی این جمله را به بازیکنانم می گویم.
برای من عملکرد کوستا فوق العاده بود. او مسابقه را آنطور که باید بازی می کرد، بازی کرد. سریع بود. رو به جلو بازی می کرد و برای باز پس گیری توپ هایی که لو می رفت تلاش زیادی داشت که همین با ما کیفیتی متفاوت داده بود.

برچسب‌ها: کوستا آقای خاص

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

119 علی 30 401394/06/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi