خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,465

شاهین پا به توپ شد

شاهین پا به توپ شد
روز خوب دورتموند در براکلمن، نگاهی کوتاه بر تمرینات امروز دورتموند.
به گزارش مرجع خبری بوندس‌ لیگا؛ تمرینات امروز دورتموند در برکلمن انجام شد، در این تمرینات خبر های خوبی به گوش می رسد. در ادامه خبر شما می توانید شرح تمرینات امروز دورتموند را مشاهده فرمایید.
به نقل از Ruhrnachrichten، تمرینات دورتموند امروز با خبر های خوبی همراه بوده است، طبق گزارشات به دست آمده بازیکنان ذخیره دورتموند تمرینات سخت و شدیدی را امروز انجام داده اند اما بازیکنان اصلی بعد از پیروزی 4 بر 2 مقابل هانوفر، کار آسانتری داشتند. خبر خوب اینجا است که شاهین پس از تمرینات تیمی، به صورت فردی تمریناتی را انجام داد و پا به توپ نیز شد. لوکاس پیزچک که از ناحیه کشاله ران مصدوم شده بود نیز به صورت فردی تمرین کرد اما، از راموس خبری نبود. پس از تمرینات توماس توخل، تسورک و واتسکه به دیدن بازی زیر 19 ساله های شالکه و دورتموند رفتند.

برچسب‌ها: براکلمن شاهین تمرینات دورتموند لوکاس پیزچک راموس تسورک واتسکه توخل دورتموند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

350 Bvb091394/06/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi