خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

ماروتا: فرهنگ یوونتوس بهانه نمی پذیرد؛

ماروتا: فرهنگ یوونتوس بهانه نمی پذیرد؛
یوونتوس که سه دیدار ابتدایی خود در سری‌آ را با کسب تنها یک امتیاز پشت سرگذاشته است، سه شنبه شب در لیگ قهرمانان میهمان تیم منچسترسیتی انگلیس خواهد بود. مدیر ارشد باشگاه یوونتوس در گفتگو با رای اسپورت گفت:

صبر یک مسئله مهّم است، امّا ما نباید آن را به یک بهانه تبدیل کنیم. فرهنگ یوونتوس بهانه را نمی پذیرد و ما برای فتح هر تورنومنتی، آن را آغاز می کنیم. من انتظار چنین شروعی را نداشتم، می دانستم مشکلاتی به خاطر بازیکنان جدید و تاکتیک جدید تیم خواهیم داشت، امّا انتظار این شروع را نداشتم.

آلگری سرمربی یوونتوس پس از دیدار دیشب مقابل کیه وو در توئیتر خود نوشته بود :" برای شنا کردن ما باید یادبگیریم که سرمان را زیر آب نگه داریم."

ماروتا در خصوص این اظهارنظر وی می گوید:

من توصیه ام به آلگری این است که به موفقیت های گذشته نگاه نکند. ما فقط باید برای کسب پیروزی به مصاف منچسترسیتی رویم، مانند همیشه. وظیفه آلگری این است که به تیم بفهماند، مسئله لیگ قهرمانان از سری آ جدا خواهد بود.

یوونتوس سه شنبه در استادیوم اتحاد میهمان منچسترسیتی انگلیس خواهد بود.

برچسب‌ها: یوونتوس ماروتا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

198 بانوی پیرمارلیک1394/06/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi