خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,213

سفر دو بازیکن خارجی پرسپولیس به کیش

سفر دو بازیکن خارجی پرسپولیس به کیش
جری بنسون و لوکا ماریچ بازیکنان خارجی پرسپولیس صبح امروز (شنبه) برای گرفتن اقامت خود در ایران عازم کیش شدند. این دو بازیکن که در لیست 18 نفره بازی امروز مقابل پیکان در چارچوب جام حذفی جایی نداشتند، قرار است امشب به تهران برگشته تا از فردا در کنار سرخپوشان به تمرین بپردازند.

* خانواده مایکل اومانیا دوشنبه از کاستاریکا عازم ایران خواهند شد و پس از سفر به آمریکا روز چهارشنبه به تهران می‌رسند. این بازیکن مدت‌ها بود که از مسئولان باشگاه پرسپولیس درخواست فراهم کردن شرایط سفر خانواده‌اش به ایران را کرده بود.

* با وجود اینکه خانواده بنسون به ایران آمده‌اند، مسئولان باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته‌اند برای این بازیکن منزل اجاره کنند و به او قول داده‌‌اند تا روز دوشنبه 23 شهریور حتما این اتفاق رخ خواهد داد. آنها در حال حاضر در هتل المپیک اسکان دارند.

برچسب‌ها: بازیکن خارجی پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

182 فن نیرو1394/06/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi