خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,256

کاشانی: پرسپولیس قوی‌ترین تیم لیگ می‌شود

کاشانی: پرسپولیس قوی‌ترین تیم لیگ می‌شود
رییس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اعتقاددارد که حوصله به خرج دادن مردم ومدیریت باشگاه پرسپولیس باعث شده تا امروز روزهای خوب پرسپولیس را به چشم ببینیم.
به گزارش "ورزش سه"، جعفر کاشانی با اعلام این مطلب،بر توان برانکو صحه گذاشته واضافه میکند:روز اول هم گفتم اگر مدیریت پشت سر برانکو ضمانت اجرایی برای ارائه تعهدات خود داشته باشد برانکو مردی است که به راحتی میتواند توان خود را در این بخش به منصه ظهور برساند.

کاشانی با نگاهی فنی تر به پرسپولیس امروز پرداخته ومیگوید:پرسپولیس امروز بازی به بازی بهتر میشود وامروز نشان میدهد که با حساب وکتاب بازی میکند وقادر به رسیدن به موقعیت واقعی خود یعنی بدل شدن به قویترین تیم لیگ فوتبال قرار دارد.امروز هیچ تیمی در لیگ فوتبال ما مثل پرسپولیس خوب بازی نمیکند ومن در ذات فنی این تیم به عینه برنامه وتاکتیک را میبینم وشاهد هستم که یک مربی خوب چطور از توان بازیکنش به بهترین شکل ممکن استفاده کرده وتوان این بازیکن ها را آشکار میسازد.

برچسب‌ها: پرسپولیس هیئت مدیره پرسپولیس کاشانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

153 بارسا13621394/06/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi