خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

پیرلو خودش می داند کی خداحافظی کند

پیرلو خودش می داند کی خداحافظی کند
نمایش ضعیف پیرلو در تیم ملی ایتالیا برابر مالت، انتقادات رسانه ای زیادی را از این ستاره سابق یووه و فعلی نیویورک سیتی موجب شده است.

پیرلو تابستان امسال پس از 4 فصل حضور موفق در یوونتوس ترجیح داد به فوتبال آمریکا و تیم نیویورک سیتی بپیوندد اما به خواست آنتونیو کونته، تصمیم دارد تا یورو 2016 برای ایتالیا به میدان برود. او به دعوت سرمربی ایتالیا برای بازی مقابل مالت خود را به اردوی آتزوری ها رساند ولی نمایش خوبی در پیروزی 1-0 برابر مالت نداشت.

به په ماروتا، مدیر اجرایی یووه در پاسخ به انتقاداتی که از پیرلو می شود گفت:" انتقادات از پیرلو؟ فکر می کنم هر بازیکن خودش باید بهتر بداند چه زمانی کفش هایش را بیاویزد و از دنیای فوتبال خداحافظی کند. در مورد پیرلو نمی دانم زمان این کار رسیده یا خیر اما مطمئنا این تصمیمی است که خود او باید بگیرد نه رسانه ها."

ماروتا در مورد پوگبا نیز گفت:" پوگبا هنوز جوان است و مثل هر بازیکن جوان دیگری نقاط ضعف و قوت خاص خود را دارد. او در خدمت یوونتوس است و امسال در جمع ما ماند تا کمکی برای تیم باشد. او حالا مسئولیت بیشتری در یوونتوس دارد و البته به تنهایی هم نمی تواند از پس مشکلات بر بیاید.
او از ما شماره 10 را خواست و می دانست که این پیراهن چه ارزشی در یووه دارد و بار مسئولیت ها و فشارها روی او را زیاد می کند. به عقیده من پوشیدن پیراهن شماره 10 برای پوگبا، یک عامل انگیزشی مثبت است."

برچسب‌ها: یوونتوس ماروتا پوگبا پیرلو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

285 بانوی پیرمارلیک1394/06/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi