خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,246

نوری:طارمی به اروپا می رود/کمک هواداران وجهه پرسپولیس را زیر

نوری:طارمی به اروپا می رود/کمک هواداران وجهه پرسپولیس را زیر
نوری:طارمی به اروپا می رود/کمک هواداران وجهه پرسپولیس را زیر سوال برد
پرسپولیس نیوز : کاپیتان سابق پرسپولیس گفت:یکی از مهم ترین دلایلی که در قطر حضور دارم حضور ژاوی است که بازی اول باید رودروی او قرار بگیرم.

محمد نوری حالا بعد از جدا شدن از سرخپوشان خود را آماده می کند تا این هفته و با شروع رقابت های لیگ قطر تیم خود را همراهی کند. وی ، در خصوص شرایط این روزهای خود به گفت و گو پرداخت که در زیر می خوانید:

*در اولین دیدار باید به مصاف السد بروید.

بله. واقعا قرعه سختی به ما خورده است. ما در چهار هفته ابتدایی بازی های بسیار مشکلی داریم. امیدوارم بتوانیم که با شروع رقابت های لیگ برتر و با توجه به اینکه اولین سال حضورمان را تجربه می کنیم نتایج خوبی را به دست آوریم.

* شنیده می شود بین تیم های قطری المسیمر احتمالا کمترین هزینه را داشته است؟

دقیقا همین طور است. ما نسبت به تیم های حاضر در لیگ قطر هزینه بسیار کمی داشتیم. اینجا با توجه به درجه تیم ها به آنها پول می دهند. فکر می کنم از این بابت آخرین تیم لیگ هستیم. البته ما هدفمان این است که امسال در لیگ باقی بمانیم و سال بعد تیم هزینه بیشتری انجام دهد.

*در اولین دیدار رودرروی ژاوی قرار می گیری.

من باید بگویم یکی از مهم ترین دلایلی که در قطر حضور دارم حضور ژاوی است. تلاش می کنم بتوانم از تجربیات او استفاده کنم و بهترین عملکردم را جلوی او داشته باشم.

*آیا خانواده ات را به قطر خواهی برد؟

مشکلی وجود دارد که اینجا خیلی سخت ویزا می دهند اما از طرفی اینجا در قطر بدون خانواده نمی توانم زندگی کنم و به همین دلیل هرچه زودتر خانواده ام را نزد خودم می آورم و فرزندانم را به مدارس ایرانیان مقیم قطر می فرستم.

*بازی تیم ملی مقابل گوام را دیدی؟

متاسفانه در هنگام بازی ایران مقابل گوام ما تمرین داشتیم و نتوانستم بازی را ببینم و فقط گل های بازی را دیدم. یک نکته جالب اینکه تازه دیروز متوجه شدم دروازه بان ایران بیرانوند بوده است. چون بازی کاملا یکطرفه بود. البته این هم طبیعی بود که این اتفاق بیفتد.

*خیلی ها اعتقاد داشتند که ایران باید مانند بازی قبل خود مقابل گوام 19 گل بزند.

من فکر می کنم زدن 6 گل کاملا کافی بود. فوتبال پیشرفت کرده است. من نمی دانم تیمی مثل قطر چطور 15 گل به ثمر رساند اما چیزی که وجود دارد این است که این طور گل زدن کاملا سخت است و شاید امری بعید به نظر برسد.

*مهدی طارمی در این بازی توانست دو گل خوب به ثمر برساند.

من همان طور که گفتم تنها صحنه های گل را دیدم اما به طور کلی فکر می کنم که طارمی پتانسیل بازی در اروپا را هم دارد. او از لحاظ سنی کاملا در شرایط ایده آلی قرار دارد و مطمئنا پیشنهادات بسیار خوبی به دستش خواهد رسید و توصیه می کنم وقتی پیشنهاد اروپایی به دستش رسید قبول کند و برای بازی به اروپا برود.

*از حال و روز پرسپولیس خبر داری؟

من تمام اخبار پرسپولیس را پیگیری می کنم و اگر بازیکن پرسپولیس نیستم حالا به عنوان طرفدار پیگیر اخبار باشگاه و تیم محبوبم هستم. البته بعضی از اخباری که به گوش می رسد آدم را به فکر فرو می برد و ناراحت می کند.

*منظورت دادن شماره حساب از سوی باشگاه پرسپولیس به هواداران است؟

دقیقا. این کار باشگاه اصلا کار درستی نیست چون وجهه باشگاه کاملا زیر سوال می رود. همه جای دنیا اگر این اتفاق رخ می دهد از طرفی هم به هواداران کارت هواداری می دهند تا از مزایای آن استفاده کنند و هزینه ای را که می پردازد به نوعی در بیاورد. نه اینکه با این کار نه هوادار سودی ببرد و فشارش تنها روی بازیکنان بیاید و وجهه باشگاه هم زیر سوال برود.

*در روزهای اخیر بازیکنان نسبت به شرایط مالی خود هم اعتراض شدیدی داشتند.

من در تیم نیستم و شاید درست نباشد که در مورد پرسپولیسصحبت کنم. تیم بزرگ تر دارد و مطمئن باشید که بزرگترهای تیم می توانند مشکلات را جمع کنند.

برچسب‌ها: پرسپولیس محمد نوری مهدی طارمی اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

529 تیم منتخب شهرضا1394/06/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi