خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,843

کرار: مجیدی برادرم است، از او عذر می‎خواهم

کرار: مجیدی برادرم است، از او عذر می‎خواهم
پول بگیرم یا نگیرم تا آخر فصل می مانم
کرار: مجیدی برادرم است، از او عذر می‎خواهم

هافبک عراقی استقلال در پایان جلسه با معاون باشگاه استقلال اعلام کرد که چه پول بگیرد چه نگیرد تا پایان فصل در این تیم خواهد ماند.
[کرار: مجیدی برادرم است، از او عذر می‎خواهم]

جاسم کرار در این باره به "ورزش سه" گفت: من مشکل خانوادگی داشتم اما خودم می دانم که کار اشتباهی کردم که اردوی استقلال را ترک کردم. دیگر این رفتار تکرار نخواهد شد و سعی می کنم که دیگر چنین رفتاری را تکرار نکنم.

او ادامه داد: فرزاد مجیدی به جز اینکه مربی استقلال است برادر من هم هست. من واقعا از او عذرخواهی می کنم ضمن اینکه از آقای پورحیدری، مظلومی، افشارزاده و سایر مدیران باشگاه معذرت خواهی می کنم که بدون اجازه اردوی استقلال را ترک کردم. اما معذرت خواهی ویژه من از طرفداران استقلال است که باعث ناراحتی آنها شدم و سعی می کنم دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد.

هافبک عراقی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی او همچنان پابرجا است یا نه گفت: دیگر این مسائل برایم مهم نیست چه پول بگیرم و چه نگیرم، دیگر کوچکترین اعتراضی نمی کنم و تا آخر فصل در خدمت استقلال هستم.

برچسب‌ها: جاسم کرار استقلال تهران تیم ملی عراق

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

47 0

413 خلیلی اف سی1394/06/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi