خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,249

پرسپولیس و گرانترین کادرفنی لیگ‌برتر

پرسپولیس و گرانترین کادرفنی لیگ‌برتر
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که خبررسانی مکرری درباره گرانترین بازیکنان لیگ انجام شده است، مربیان لیگ نیز در این جدول بنابر مبلغ دریافتی لیگ خود را دارند. بنابرآنچه که سازمان لیگ منتشر کرده است برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس با قرارداد یک میلیارد و 820 میلیون تومانی، گرانترین مربی این فصل لیگ فوتبال ایران است. ضمن اینکه هموطن وی دراگان اسکوچیچ با قراردادی بالغ بر 500 هزار دلار دومین مربی گرانقیمت لیگ‌برتر فوتبال ایران محسوب می‌ شود. رتبه سوم در بین سرمربی ها به یحیی گل‌محمدی می‌ رسد که با قرارداد بیش از 400 هزار دلاری (یک میلیارد و 250 میلیون تومان) گرانقیمت ترین مربی ایرانی لیگ است. بعد از یحیی هم حسین فرکی و تونی اولیویرا قرار دارند.

نکته جالب در این جدول رقم قرارداد علیرضا منصوریان سرمربی نفتی هاست که مبلغ آن 435 میلیون تومان قید شده که مثل سایر ارقام اعلام شده از سوی باشگاه نفت عجیب به نظر می‌ رسد. در بین مربی های این فصل پرویز مظلومی هم 700 میلیون تومان گرفته که با توجه به جمیع شرایط برای این مربی رقم خوبی محسوب می‌ شده است.

ارزان ترین مربی لیگ هم طبق ارقام اعلام شده رسول خطیبی است که با رقم 250 میلیون با سیاه جامگان قرارداد بسته است.

برچسب‌ها: پرسپولیسی ها خبری تازه و خوش پرسپولیس پرسپولیس دور از انتظار هوادارا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

236 دیوارسلونا1394/06/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi