خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

تقویت خط میانی میلان با خرید از بین این چهار گزینه در ژانویه

تقویت خط میانی میلان با خرید از بین این چهار گزینه در ژانویه
سران میلان از مشکل این تیم در خط میانی اطلاع داشتند حالا با مصدومیت برتولاچی این مشکل آن هم در نزدیکی دربی دلامادونینا بیش از پیش شرایط را برای تیم میلان سخت می کند، با اینکه زمان زیادی از نقل و انتقالات تابستانی سپری نشده است، اما گمانه زنی در مورد گزینه های میلان برای تقویت خط میانی این تیم از حالا شروع شده و نام بازیکنانی مانند اکسل ویتسل، گرانیت ژاکا، ایلکای گوندوغان و ایسکو در صدر این فهرست قرار گرفته است.

به گزارش “Ilmilanista” ویتسل هافبک بلژیکی باشگاه زنیت نزدیک ترین بازیکن به تیم میلان است و به احتمال بسیار زیاد آدریانو گالیانی در ژانویه ابتدا کار مذاکرات برای خرید این هافبک طراح را آغاز می کند، تا با توافق صورت گرفته در نقل و انتقالات تابستانی مبنی بر انتقال قرضی با حق خرید اجباری این بازیکن 26 ساله را به خدمت بگیرد.
اما گزینه دومی که در تابستان هم نامش در لیست تیم میلان دیده می شد، ایلکای گوندوغان هافبک باشگاه دورتمند است، این بازیکن 24 ساله با وجود تمدید کردن قراردادش تا سال 2017 اما به دلیل مشکلات موجود با هواداران خواهان ترک این باشگاه آلمانی است و گالیانی می تواند روی خرید این هافبک طراح المانی هم حساب کند.
گرانیت ژاکا؛ هافبک 22 ساله مونشن گلادباخ، با قراردادی که با این باشگاه آلمانی تا سال 2019 دارد به عنوان سخت ترین گزینه برای خرید در نقل و انتقالات زمستانی نامش در این لیست دیده می شود، ارزش این هافبک سوئیسی 14 میلیون یورو تخمین زده شده است، ژاکا برای مونشن گلادباخ در 108 بازی رسمی موفق به زدن 6 گل و مهیا کردن 6 پاس گل شده است.
ایسکو هافبک تهاجمی رئال آخرین نام موجود در این لیست است، این بازیکن با اضافه شدن نام کواچیچ به لیست رئال، جایگاه خود را بیش از پیش در خطر می بیند و گالیانی می تواند با روابط خوبی که با پرز دارد، باشگاه رئال را برای فروش این هافبک 23 ساله متقاعد کند، ایسکو در 108 بازی رسمی برای رئال موفق به زدن 17 گل و مهیا کردن 23 پاس گل شده است، ارزش این هافبک اسپانیایی 31.50 میلیون یورو تخمین زده می شود.
براساس این گزارش، آدریانو گالیانی تا نقل و انتقالات زمستانی فرصت چندانی نداشته و باید از حالا به دنبال برطرف کردن مشکل خط میانی تیم میلان باشد و از بین گزینه های موجود در بازار بهترین خرید را در ژانویه برای تقویت خط میانی تیم میلان انجام دهد، حالا باید منتظر بود و دید که آیا گالیانی از بین این چهار گزینه خریدی را انجام خواهد داد و یا بازهم در روزهای پایانی نقل و انتقالات با اتخاذ یک تصمیم عجیب برمشکلات این تیم می افزاید.

برچسب‌ها: آث میلان میلان نیوز ایتالیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 1

444 میلانو18991394/06/15

میلان شمال: احتیاج داره

15 شهریور (18:52)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi