خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,822

کاستا: از خودم راضی نیستم اما آماده آغاز گلزنی هستم

کاستا: از خودم راضی نیستم اما آماده آغاز گلزنی هستم
اختصاصی چلسی نیوز ، دیگو کاستا مهاجم اسپانیایی باشگاه چلسی که در دو بازی در تیم ملی اسپانیا در مقدماتی جام ملت های اروپا نیز موفق به گلزنی نشد عنوان کرد که از خود راضی نیست اما در حال رشد و بهبود دادن وضعیت خود است.

دیگو کاستا در فصل گذشته در هفت بازی ابتدایی از لیگ جزیره با به ثمر رساندن ۹ گل همگان را غافلگیر نمود اما در فصل جاری به هیچ وجه در تکرار عملکرد فصل گذشته خود موفق نبوده و در ۴ بازی ابتدایی تنها یک گل را به ثمر رسانده است.

کاستا پس از پیروزی اسپانیا مقابل مقدونیه در روزنامه AS عنوان کرد: “من پیشرفت زیادی کردم و بهبود یافتم و می خواهم که گلزنی های خود را آغاز کنم. نشانی از عدم تلاش برای گلزنی در من وجود ندارد من به سختی در باشگاه خود کار و تلاش می کنم تا تیمم پیشرفت کند. من هر زمانی که به تیم ملی فراخوانده می شوم با جاه طلبی بازی می کنم.
به لحاظ شخصی از نظر کیفیت خودم راضی نیستم چون گل نمی زنم.”

برچسب‌ها: دیگو کاستا تیم ملی اسپانیا چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

36 0

312 چل تهران سی1394/06/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi