خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,827

هازارد: بازی کردن به عنوان مدافع عنوان قهرمانی مشکل است

هازارد: بازی کردن به عنوان مدافع عنوان قهرمانی مشکل است
ادن هازارد ستاره بلژیکی باشگاه چلسی عنوان نمود که چلسی به این علت رقابت های فصل جدید را ضعیف آغاز کرده که تمامی تیم ها قصد کشتن مدافع عنوان قهرمانی را دارند.

چلسی در ۴ دیدار اخیر خود تنها یک پیروزی را کسب کرده و با ۹ گل دریافتی از نظر تعداد گل خورده تنها از ساندرلند وضعیت بهتری دارد. تنها ساندرلند ته جدولی با ۱۰ گل خورده ، بیشتر از چلسی گل دریافت کرده است. چلسی در آخرین بازی خود در لیگ جزیره ، در حالی که در صدمین بازی آقای خاص در لیگ جزیره که در استمفوردبریج برگزار می شد ، لایق پیروزی بود اما درنهایت ۲-۱ شکست خود و در هفته پنجم در اولین بازی هفته به گودیسون پارک و میهمانی تیم اورتون خواهد رفت.

ادن هازارد نیز که یکی از بازیکنان نزول کرده چلسی نسبت به فصل گذشته است عنوان نمود: “بازی کردن به عنوان مدافع عنوان قهرمانی مشکل است چون همه می خواهند که شما را شکست دهند ، همه می خواهند شما را بکشند.
ما آرم طلایی قهرمانی را یدک می کشیم ، بله این خیلی خوب است. ما فصل فوق العاده ای را در فصل پیش داشتیم. اگر ما بتوانیم که همان کار را نیز در این فصل انجام دهیم خوب می شود.
من هر روز برای رسیدن به سطحی بالاتر تلاش می کنم ، هر روز سعی می کنم که گل بزنم. در هر بازی تلاش می کنم تا گل بزنم. من فقط می خواهم که قهرمان شوم. من تنها می خواهم که قهرمان شوم و به مانند فصل گذشته عناوین فردی و تیمی را ببرم.”

برچسب‌ها: ادن هازارد لیگ برتر انگلیس چلسی ژوزه مورینیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 0

360 چل تهران سی1394/06/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi