خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار افغانستان
اتحاد افغانستان
13
2,197

ژاپن 6 – افغانستان 0

ژاپن 6 – افغانستان 0
در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی 2016 روسیه، تیم ملی افغانستان با نتیجه 6 بر صفر درمقابل ژاپن بازی را واگذار نمود.
ورزشگاه آزادی تهران عصر روز سه شنبه 17 سنبه (شهریور) میزبان دیدار تیمهای ژاپن و افغانستان بود. نیمه اول با نتیجه 2 بر صفر به پایان رسید که البته گل دوم تیم ژاپن با اشتباه داور به ثمر رسید؛ توپ از خط اوت گذشته بود و دوباره به زمین بازگشته بود که از چشم داور پنهان مانده بود. در نیمه اول بازیکنان افغانستان بازی منطقی تری از خود به نمایش گذاشتند.
در نیمه دوم اما به یکباره همه چیز دگرگون شد. ژاپن در همان دقایق ابتدایی گل سوم را زد و به نظر می رسید که تیم ملی افغانستان از نظر روحی توان مقابله بیشتر را ندارد. در نیمه دوم 4 گل دیگر توسط تیم ژاپن به ثمر رسید و در نهایت این بازی با نتیجه 6 بر صفر به پایان رسید.
این دیدار حاشیه هایی نیز به همراه داشت که مهترین آن قیمت بسیار بالای بلیط بود. قیمت بلیط این مسابقه 50 هزار تومان در نظر گرفته شده بود و این باعث شده بود تا تعداد کمی از تماشاگران به ورزشگاه بیایند. عده زیادی از تماشاگران نسبت به قیمت بالای بلیط معترض بودند. تا پایان بازی حدود 7 هزار تماشاچی اجازه حضور در ورزشگاه را یافته بودند که تا پایان بازی دست از تشویق و حمایت از تیم ملی کشورشان برنداشتند.

برچسب‌ها: افغانستان فوتبال افغانستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

581 دارک مسترز1394/06/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi