خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

ادن هازاد=مثل مسی و رونالدو نیستم

ادن هازاد=مثل مسی و رونالدو نیستم
ادن هازارد، خودش را در حدی نمی داند که با مسی و رونالدو مقایسه شود. هازارد چلسی گفت: توانایی گلزنی من در اندازه ای نیست که بتوانم با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو رقابت کنم.

به نقل از اسکای اسپورت و به گزارش مجله اسپورت فوت بلژیک، ستاره بلژیکی چلسی می گوید که دنبال مبدل شدن به یک مسی یا رونالدوی جدید نیست. هازارد که فصل قبل در ۵۲ بازی ۱۹ بار برای آبی پوشان لندنی گلزنی کرد، موفق به کسب جایزه بازیکنِ فصل باشگاه چلسی شد.
هازارد که در فصل جدید تا کنون نتوانسته است گلزنی کند، می گوید که انتظار ندارد سالی ۵۰ گل بزند. وی در این خصوص اذعان کرد:

گاهی از خودم می پرسم برای این که همانند مسی یا رونالدو شوم، چه باید بکنم؟ چگونه می توانم ۵۰ تا ۶۰ گل در یک فصل به ثمر برسانم؟ من تلاشم را می کنم اما به خوبی می دانم این یک حقیقت است که من هرگز نمی توانم یک گلزن بالفطره شوم. چنین خاصیتی در من نیست. ذهنیت من به این گونه نیست. بعضی اوقات من بعد این که گلی به ثمر می رسانم، با خود می گویم این کافی است.

این صحبت ها در حالی مطرح می شوند که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید در فصل قبل، طی ۵۴ دیدار ۶۱ بار برای تیمش گلزنی کرد. وی همچنین آمار خارق العاده ۳۱۳ گل در ۷ فصل حضورش در اسپانیا را به ثبت رسانده است. لیونل مسی اعجوبه آرژانتینی دنیای فوتبال نیز در فصل ۱۵-۲۰۱۴ موفق شد تا ۵۸ بار دروازه رقبا را باز کند.

ادن هازارد اما از زمانی که به چلسی ملحق شده است، میانگین کمتر از یک گل به ازای هر سه مسابقه از خود برجای نهاده است و به نظر می رسد از عملکردش راضی است:

من مانند سایر بازیکنان دنبال ثبت رکورد نیستم. اگر موفق شوم در هر فصل حدود ۱۵ تا ۲۰ گل به ثمر برسانم، فوق العاده خواهد بود. من هم اکنون در اوج زندگی حرفه ای خود هستم اما همچنان به دنبال این هستم تا روز به روز بهتر شوم. من هنوز به بالاترین سطح خود نرسیده ام.

برچسب‌ها: چلسی ادن هازارد مسی رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 1

504 اتحاد مهدیار1394/06/12

1 مهر (20:55)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi