خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ملوان
اتحاد ملوان
22
1,442

عزت اللهی : سرمربی روستوف به من اعتقاد دارد

عزت اللهی : سرمربی روستوف به من اعتقاد دارد
هافبک ملی پوش روستوف روسیه گفت:سردار خیلی به من کمک کرد و به نظرم در طول فصل نیز می توانیم بیشتر از این به هم کمک کنیم.

سعید عزت اللهی در رابطه با صدور مجوز بازی اش برای روستوف اظهار داشت:‌ خدا را شکر تمام کارهایم انجام شد و قرار است تا روز دوشنبه کارت بازی ام برای حضور در ترکیب روستوف صادر شود. من در این مدت در کنار تیم تمرین کردم و کاملا از نظر بدنی آماده هستم. فقط منتظرم فرصتی به من داده شود تا بتوانم خودم را در تیم جدیدم ثابت کنم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر برای حضور در ترکیب روستوف امیدوار است،‌ عنوان کرد:‌ وقتی سرمربی روستوف به من اعتقاد داشته و از اسپانیا به خاطر این تیم به روسیه رفتم،‌ قطعا می توانم در ترکیب اصلی قرار بگیرم. من تمام تلاشم را می کنم، البته فکر می کنم سرمربی روستوف هم به من اعتقاد دارد.

هافبک روستوف درباره اینکه این تیم در فصل جاری به فکر چه جایگاهی است،‌ تصریح کرد: وضعیت روستوف در این فصل خیلی بهتر از فصل گذشته است. با اینکه سال قبل این تیم برای نیفتادن می جنگید اما هم اکنون در رده پنجم جدول هستیم و فقط یک امتیاز کمتر از اسپارتاک مسکو داریم. فکر می کنم در این فصل روستوف می تواند جزو مدعیان بالای جدول باشد.

وی درباره رابطه اش با آزمون در روستوف گفت:‌ با اضافه شدن سردار اعتماد به نفسم 2 برابر شد و رابطه بسیار خوبی با هم داریم. سردار خیلی به من کمک کرد و به نظرم در طول فصل نیز می توانیم بیشتر از این به هم کمک کنیم.

عزت اللهی در خصوص حضورش در اردوی تیم ملی خاطرنشان کرد:‌ امروز با سردار به تهران رسیدیم و مستقیما به اردوی تیم ملی رفتیم. البته از فردا با تیم تمرین می کنیم و امیدوارم هر چه سریعتر تمام بازیکنان دور هم جمع شوند تا بتوانیم برای 2 بازی پیش روی تیم ملی آماده شویم.

وی در پایان درباره بازی مقابل گوام و هند اذعان داشت: صد در صد تمام بازیهای رسمی برای ما سخت است و حکم فینال را دارد. ما یک بار جلوی ترکمنستان تیم حریف را دست کم گرفتیم و چوبش را خوردیم اما نمی خواهیم این اتفاق تکرار شود. مطمئنا گوام و هند نیز دست و پا بسته نخواهند بود. باید در این یک هفته آینده تمام تلاش خود را برای آمادگی بهتر انجام دهیم.

برچسب‌ها: سعید عزت اللهی روستوف اتلتیکو مادرید ملوان بندرانزلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

203 جوانان ملوان1394/06/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi