خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,467

گارسیا: یوونتوس تیم تراز اولی است؛ به دنبال کسب سه امتیاز هس

گارسیا: یوونتوس تیم تراز اولی است؛ به دنبال کسب سه امتیاز هس
رودی گارسیا، سرمربی آاس رم در نشست مطبوعاتی حضور پیدا کرد و درباره دیدار فردا مقابل یوونتوس به صحبت پرداخت.

طرفداری- دو تیم یوونتوس و آاس رم فردا در دیداری حساس، در هفته دوم مسابقات سری‌آ، به مصاف هم خواهند رفت، رودی گارسیا که تاکنون موفق نشده یوونتوس را در سری‌آ مغلوب کند، در نشست مطبوعاتی گفت:

انتظار دارم بازی سریعی را از ابتدا شاهد باشم. ما در مقابل ورونا بعد از دریافت گل، فقط به دنبال کسب پیروزی بودیم، دوست دارم همان نگرش را از ابتدا مقابل یوونتوس داشته باشیم. فصل پیش رو نشان خواهد داد که یوونتوس ضعیف شده یا نه. امّا همانطور که قبلاً گفته ام، آن ها تیم طراز اولی هستند و ما برای کسب پیروزی باید فراتر از پتانسیل فعلی‌ مان ظاهر شویم. آن ها بازیکنان طراز اول زیادی را به خدمت گرفته اند و چهار اسکودتو پیاپی را فتح کرده و نایب قهرمان اروپا هستند، بنابراین ما باید برای شکست دادن آن ها بالاتر از حالت طبیعی خود باشیم. در این مقطع از فصل مطمئناً هیچ تیمی آماده نیست. ما سخت در تلاش هستیم تا بتوانیم به 100 درصد آمادگی برسیم و تقریباً اینکه هفته دوم با 100 درصد آمادگی بازی کنیم، غیرممکن است. امّا باید بتوانیم مقابل هواداران خود، بهترین توانمان را به نمایش بگذاریم.

رودی گارسیا افزود:

ما باید شرایط تروسیدیس را دوباره ارزیابی کنیم او کمی مشکل عضلانی دارد. اگر بتواند از ابتدا بازی می کند، دینیه هنوز با تیم سازگاری پیدا نکرده و باید کمی به او زمان دهیم. مایکون هنوز به آمادگی 100 درصد نرسیده است، امّا تیم را همراهی خواهد کرد. ما بازی را با یک استراتژی آغاز می کنیم، امّا حداقل دو استراتژی دیگر برای ادامه بازی داریم و می خواهیم هرچه در توان داریم باری کسب سه امتیاز در اختیار بگذاریم.

برچسب‌ها: گارسیا یووه رم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

378 آث میلموند 091394/06/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi