خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,345

تمرین شاگردان کی روش در نزدیکی ملی پوشان خانم

تمرین شاگردان کی روش در نزدیکی ملی پوشان خانم
در ابتدای کار بازیکنان تیم ملی با حرکاتی کششی و دویدن های نرم گرم کردند. بازیکنان تیم ملی به چهار گروه زرد، سفید، مشکی و قرمز تقسیم شدند و در محوطه از زمین که نقطه گذاری شده بود سه گروه از این بازیکنان قرار گرفتند. بازیکنان با پاس های تک ضرب باید توپ را از گروهی که در وسط این محوطه قرار داشت به گروه بالای زمین انتقال می دادند و در صورت لو دادن توپ آن گروه به جای گروه مدافعین جای خودش را عوض می کردند.

* دروازه بان‌ها زیر نظر مربی دروازه بانان با حرکات کششی خود را گرم کردند سپس با بستن کش به تیر دروازه حرکات کششی خود را ادامه دادند که در یک صحنه کشی که به بدن محمدرضا اخباری بسته شده بود ناگهان رها شد و به تیر دروزه برخورد کرد و صدای بلندی داد.

* بعداز ۳۰ دقیقه کی روش دستور داد بازیکنان در محوطه دیگر به فوتبال درون تیمی با شش دروازه کوچک بپردازند کی روش در این قسمت تمرین به بازیکنان تذکر داد که پاس های سالم و سربالا داشته باشند. در این میان چند لحظه ای تمرین را به وقفه انداخت و تذکراتی به وحید امیری داد که توپ را رها نکند و بیشتر پرس کند.

* در زمین کناری تمرین تیم ملی فوتبال بانوان تیم ملی نیز در حال تمرین بودند که بعضی از همراهان خانم این این بانوان در حال تماشای تمرین تیم ملی فوتبال ایران هستند.

برچسب‌ها: ایران-کیروش ملی پوشان خانم تمرینات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 2

195 غیرت ایرانی1394/06/08

سرخکلاسیتی: انشاالله

8 شهریور (11:38)


سرخ پوشان شهریا: ایشالا تمرینا جواب میده

8 شهریور (11:09)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi