خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار برزیل
اتحاد برزیل
5
22,418

یونایتد – نیمار/ شایعه ای خنده دار

یونایتد – نیمار/ شایعه ای خنده دار
دلایلی وجود دارد که نشان می دهد اخبار اخیر مطبوعات درباره مذاکره یونایتد با مدیر برنامه های نیمار دروغ است.

به گزارش کاپ، چندی پیش خبر برنامه مالک پی اس جی برای جذب همزمان مسی و رونالدو به گوش رسید و در بیشتر مطبوعات با راحتی فهمیدند که این خبر شایعه ای بیش نیست. انتظار می رفت که داستان نیمار و منچستریونایتد هم همین طور باشد که البته این گونه نشد! روزنامه های سان و دیلی استار هر دو به این موضوع اشاره کردند و حتی سان در صفحه رسمی توییترش هم نوشت که یونایتد در حال مذاکره مخفیانه (که البته خیلی هم مخفیانه به نظر نمی رسد) با مدیر برنامه های نیمار است. این صفحه همچنین نوشته: پینی زاهاوی، مدیر برنامه های نیمار در اولدترافورد. اما موضوع اینجاست که درست است که زاهاوی مدیر برنامه است؛ اما مدیر برنامه های نیمار نیست. مدیر برنامه های این بازیکن برزیلی واگنر ریبیرو است. از طرفی یک موضوع دیگر وجود دارد که تا حدودی ثابت می کند این اخبار هم شایعه هستند. آن هم این است که دیلی استار نوشته یونایتد باید برای خرید نیمار 137.8 میلیون پوند که رقم فسخ قرارداد این بازیکن است را بپردازد.

تنها یک موضوع باعث می شود که این خبر شایعه نباشد و آن هم این است که شاید نیمار حسرت بازی کردن در کنار مروان فلائینی را داشته باشد! و او را به مسی و سوارس ترجیح دهد.

برچسب‌ها: نیمار منچستریونایتد لیگ برتر انگلیس انگلیس بارسلونا اسپانیا لالیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

57 1

840 مردان کاتالونیا1394/06/02

محمد حسین نامی: کجاش خنده دار بود

2 شهریور (21:17)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi