خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,467

به بهانه شروع رقابت هاى سرى آ، بازگشت اميد و جذابيت

به بهانه شروع رقابت هاى سرى آ، بازگشت اميد و جذابيت
رقابت هاى فوتبال سرى آ از اين هفته شروع شده و هواداران ايتاليايى فوتبال اميدوارند كه با سرمايه گذارى هاى صورت گرفته بار ديگر جذابيت به اين رقابت ها باز گردد.

طرفدارى- در مهلت نقل و انتقالات تابستانى مهاجمين با كيفيتى نظير ادين ژكو و ماريو ماندژوكيچ از ديگر ليگ هاى اروپايى به فوتبال ايتاليا پيوسته اند. ادين ژكوى بوسنيايى كه سابقه فتح بوندسليگا و ليگ برتر جزيره را دارد به تيم رم پيوسته و ماندژوكيچ كروات نيز كه با بايرن مونيخ فتح سه گانه را تجربه نموده، به يوونتوس ملحق شده است. اين مهاجم كروات در اولين بازى رسمى خود براى تورينى ها با گل زنى خود قهرمانى در سوپركاپ ايتاليا را براى شاگردان ماسيمو آلگرى به ارمغان آورد و به نظر كادر فنى يوونتوس بر روى وى مى تواند به عنوان جانشين كاروس توز حساب نمايد. علاوه بر اين يوونتوس براى تقويت خط ميانى خود سامى خديراى آلمانى فاتح جام جهانى را از رئال مادريد به خدمت گرفته و براى پست دفاع كنارى نيز با پرداخت مبلغ 26 ميليون يورو آلكس ساندرو برزيلى را از پورتو خريدارى نموده است. همچنين مى توان پيوستن گرسون هيجده ساله يكى از بزرگترين استعدادهاى برزيلى فوتبال به باشگاه رم را نيز از ديگر نكات قابل توجه در فوتبال ايتاليا دانست، در حالى كه باشگاه بارسلونا نيز به شدت در پى جذب اين بازيكن برزيلى بوده است.

مطبوعات ايتاليايى در سال هاى گذشته همواره نسبت به جدايى ستارگانى نظير كاكا، زلاتان ابراهيموويچ و ادينسون كاوانى و بازيكنان مطرحى همچون پابلو اوسوالدو، خوان كوادرادو، مهدى بن عطيه . اريك لامه لا از سرى آ و همچنين عدم توانايى تيم هاى اين كشور در حفظ ستارگان جوان ايتاليايى نظير ماركو وراتى شكايت داشته اند. اما به نظر مى رسد كه چنين روندى در فصل جارى تا حدودى متوقف شده باشد و باز هم فوتبال ايتاليا در جذب بزرگان جهان فوتبال تا حدودى موفق بوده است. از ميروسلاو كلوزه، ماريو گومز و همچنين كالوس توز و گونزالو هيگواين نارضيان فوتبال انگليس و اسپانيا مى توان در اين زمينه به عنوان بازيكنانى نام برد كه بر خلاف جريان و روند موجود در فوتبال ايتاليا حركت نمودند و ترجيح دادند ماجراجويى فوتبال خود را در سرى آ دنبال نمايند.

فوتبال ايتاليا با پول تزريق شده از طريق سرمايه گذارى خارجى در تيم هاى ميلان، اينتر و رم و همچنين افزايش سرمايه كمپانى خودروسازى فيات در يوونتوس جانى تازه گرفته و توانسته در جذب برخى ستارگان موفق عمل نمايد، براى نمونه باشگاه رم از طريق اسپانسرينگ يك كنسرسيوم آمريكايى بيش از يكصد ميليون يورو در بازار نقل و انتقالات تابستان جارى هزينه نموده است، البته باشگاه هاى ايتاليايى از طريق فروش بازيكنان پرورش يافته در آكادمى هاى خود نيز مبالغ قابل توجهى به دست آورده اند، براى نمونه ميلان با فروش بازيكنان جوانى نظير آلسيو روماگنولى و آندرا برتولاچى مبلغى در حدود 45 ميليون يورو كسب كرده است. باشگاه ميلان كه به سبب بحران اقتصادى در سال هاى اخير از دوران اوج خود به شدت دور شده بود، در اين تابستان همچنين با سرمايه گذرارى يك ميلياردر تايلندى در بازار نقل و انتقالات فعاليت هدفمندى را دنبال نموده و حتى سيلويو برلوسكونى رئيس اين باشگاه خواستار بازگرداندن ابراهيموويچ نيز بوده است، اينتر رقيب همشهرى ميلانى ها نيز سرمايه گذارى خوبى در بازار نقل و انتقالات داشته و اريك توهير مالك ميلياردر اندونزيايى اين تيم، با هزينه كردن مبلغ 79 ميليون يورو خط دفاعى تيم را به طور كامل تعويض نموده و بازيكنان قابل و با كيفيتى نظير كوندوگبيا و يووتيچ را نيز براى تقويت قواى تهاجمى تيم جذب نموده است.

اما از بين تمامى تيم هاى ايتاليايى تيم پايتخت نشين رم، وضعيت بهترى در بازار نقل و انتقالات داشته است، اين تيم علاوه بر جذب ادين ژكو براى خط حمله خود، در خط دفاع نيز با خريد آنتونيو روديگر آلمانى، لوكاس ديگنه فرانسوى و نوربرت گيومبر اسلواك از وضعيت بسيار خوبى برخوردار شده است و به نظر اين تيم خواهد توانست رقابتى نزديك را با يوونتوس بر سر قهرمانى در بازى هاى اين فصل از سرى آ داشته باشد و جذابيت اين رقابت ها را به مراتب افزايش دهد، در سطح اروپا نيز اين اميدوارى وجود دارد كه نمايندگان ايتاليا بتوانند پرچم اين كشور را بار ديگر به احتزاز درآورند.

برچسب‌ها: میلان یووه رم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

234 آث میلموند 091394/06/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi