خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,053

مورینیو: پدرو برای تعطیلات به چلسی نیامده

مورینیو: پدرو برای تعطیلات به چلسی نیامده
به گزارش "ورزش سه"، پدرو در شرایطی پیراهن چلسی را به تن کرد که پیش از این بسیاری او را در آستانه پیوستن به منچستریونایتد می دانستند اما چند تماس تلفنی از سوی مورینیو و نیز توصیه های فابرگاس باعث تغییر عقیده پدرو و کج شدن راه وی از منچستر به لندن شد. پیش از پدرو نیز بابا رحمان، بال چپ باشگاه آگسبورگ به چلسی اضافه شده بود.

مورینیو، سرمربی چلسی که در نشست خبری بازی با وست بروم شرکت کرده بود، در مورد پیوستن پدرو به چلسی گفت:" ما در این هفته دو بازیکن خوب و ارزشمند جذب کردیم. ابتدا یک بال چپ جوان و قدرتمند را به خدمت گرفتیم(بابا رحمان) و روز گذشته هم پدرو که یکی از بهترین مهاجمان دنیاست به جمع ما اضافه شد.

او بازیکن بسیار باتجربه ایست و خصوصیاتی دارد که بسیار مورد توجه من هستند. پدرو می خواست بارسلونا که یکی از بهترین باشگاه های تاریخ فوتبال دنیاست را ترک کند و برای این کار انگیزه بالایی داشت. این نشان از جاه طلبی بالای این بازیکن دارد و به همین دلیل ما به دنبال جذب او رفتیم.

او عاشق بارسلوناست اما برای ادامه فوتبالش به دنبال چیزهای دیگری بود. او دوست داشت در هر مسابقه ای حاضر باشد اما در بارسلونا این امر برایش میسر نبود و به همین خاطر از این تیم جدا شد. پدرو البته از سال ها بازی کنار مسی، اینیستا و دیگر ستارگان بارسا چیزهای زیادی یاد گرفته است.
او به چلسی آمده تا بازی کرده، پیروز شود و از فوتبال لذت ببرد. پدرو برای تعطیلات به اینجا نیامده و باید بگویم که از جذب او بسیار خوشحالم."

برچسب‌ها: بارسلونا پدرو رودریگز چلسی مورینیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 1

498 اصحاب الحسین1394/05/30

ثنا جونم عاشقتم: پدرو چلسی رو هم نابود میکنه پدرو بری دیگه برنگردی

30 مرداد (21:04)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi