خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,283

بیل، بازیکنی که من‌یونایتد با او تغییر شکل می‌دهد

بیل، بازیکنی که من‌یونایتد با او تغییر شکل می‌دهد
یک نشریه انگلیسی اعلام کرد که منچستریونایتد برای بازگشت به جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر همچنان به دنبال جذب بال ولزی سفیدپوشان مادریدی امید دارد.

لوئیز فن‌خال که فصل گذشته ۱۴۵.۵ میلیون پوند صرف خرید بازیکنان جدید کرد، در این فصل هم تاکنون برای به خدمت گرفتن بازیکنانی نظیر متئو دارمیان، باستین شواین‌اشتایگر، مورگان اشنایدرلین، سرخیو رومرو و ممفیس دپای مجموعاً ۷۷.۱ میلیون پوند خرج کرده است و به نظر هم نمی‌رسد که کارش در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی ۲۰۱۵ به همین جا ختم شود.

نشریه «دیلی میل» انگلیس اعلام کرد که لوئیز فن‌خال همچنان چشم به جذب گرث بیل از رئال مادرید دارد و بر این باور است که ستاره پیشین تاتنهام همان کسی است که می‌تواند باعث تغییر شکل منچستریونایتد و بازگشتش به جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر شود. سرمربی هلندی شیاطین سرخ معتقد است بال ولزی سفیدپوشان مادریدی هم بدش نمی‌‌آید به اولدترافورد نقل مکان کند و چند هفته پیش هم به دوستانش گفته بود که بیل در چندین مقطع می‌توانسته برای جدایی از رئال متقاعد شود. او در تور پیش‌فصل هم گفته بود که من‌یونایتد نیاز به بازیکن خلاقی دارد و این بازیکن از نظر او گرث بیل است.

در ادامه این گزارش خاطر نشان شده است: در حالی که گفته می‌شد پدرو رودریگس را باید منچستریونایتدی دانست، مهاجم اسپانیایی بارسلونا پوشیدن پیراهن آبی چلسی را به پیراهن سرخ منچستر ترجیح داد. با این حال شیاطین سرخ از این شکست در بازار نقل‌وانتقالات ناامید نیستند و اِد وودوارد، مدیر اجرایی منچستریونایتد که برای مذاکره با بارسلونا بر سر پدرو راهی کاتالونیا شده بود عنوان کرده که منچستر دست بردار نیست و در فرصت باقیمانده نقل‌وانتقالات تابستانی بازیکن بزرگ دیگری را به ترکیب خود اضافه خواهد کرد. البته به نظر می‌رسد شانس وودوارد برای راضی کردن سران رئال مادرید جهت فروش بیل به منچستریونایتد کم است، آنهم با توجه به اختلافی که دو باشگاه بر سر انتقال داوید دخه‌آ به سانتیاگوبرنابئو پیدا کرده‌اند.

بیل ۲۶ ساله که در سال ۲۰۱۳ از تاتنهام به رئال مادرید پیوست، در دو فصل گذشته در ۹۲ بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم به میدان رفت و ۳۹ گل هم زد. او فصل گذشته در چند مقطع از سوی هواداران رئال هو شد که به نحوه بازی کردن او انتقاد داشتند. این اتفاق در بازی اخیر کهکشانی‌ها مقابل گالاتاسرای در جام سانتیاگو برنابئو هم رخ داد.

برچسب‌ها: منچستریونایتد بیل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

124 بست آف د ورد1394/05/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi