خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,273

قهرمانی در تمام مجموعه سپاهان نهادینه شده است!

قهرمانی در تمام مجموعه سپاهان نهادینه شده است!
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت:خواسته قهرمانی در تمام مجموعه سپاهان نهادینه شده و امیدوارم در پایان فصل به این خواسته خود برسیم.
اصغر باقریان در رابطه با توقف سپاهان مقابل فولاد بعد از ۹ پیروزی پیاپی اظهار داشت: بازی که دیروز ما انجام دادیم، نسبت به ۳ بازی قبلی خیلی بهتر بود. فکر می کنم بازیکنان فوق العاده بازی کردند و بالای ۱۰ موقعیت صد در صد گل داشتند که متاسفانه فقط یکی از آنها به گل نشست. خوشحالم که سپاهان به این باور رسیده که در مقابل هر تیمی این قدر روان و شناور بازی می کند.

وی همچنین افزود: با این حال می بینیم که سپاهان همچنان بدون شکست در صدر جدول قرار دارد و هدفمان هم این است که به این صدرنشینی ادامه دهیم. فولاد از تیمهای خوب ایران است که امسال تغییرات کمی داشته اما بازیکنان سپاهان کاملا بازی را مقابل این تیم در دست داشتند. خواسته قهرمانی در تمام مجموعه سپاهان نهادینه شده و امیدوارم در پایان فصل به این خواسته خود برسیم.

مدیرعامل سپاهان درباره هوادارانی که در بازی دیروز محرم نویدکیا را تشویق کرده و عکس او را در دست داشتند، تصریح کرد: درست است که محرم به دلیل سالها حضورش در سپاهان در میان هواداران محبوب است اما همین دیروز کلیت ورزشگاه پشت تیم بودند و کسی بحث شخصی نداشت. در ضمن ما بارها گفته ایم که نویدکیا را دوست داریم چون از بازیکنان بزرگ سپاهان اما وقتی او نیست، باید چه کار کنیم؟

وی اضافه کرد: یکسری صحبتها نه به شکل مستقیم برای بازگشت محرم انجام شده و ما همچنان منتظر هستیم او در تمرینات شرکت کند.

باقریان درباره اینکه گفته بود تا پایان هفته منتظر صدور مجوز بازی پادوانی و پریرا می ماند، گفت: بله، همین طور است. ما تا پایان امروز منتظر می مانیم و اگر خبری نشد، فردا در جلسه ای با کادرفنی تکلیف این ۲ بازیکن را مشخص می کنیم. البته این ۲ بازیکن مرتکیب هیچ گناهی نشدند اما ما دوست داریم که کنار ما باشند. به هر حال در این خصوص کادرفنی تصمیم گیرنده است.

وی در پایان در رابطه با پیشنهادات خارجی حاج صفی و شریفی خاطرنشان کرد: هنوز هیچ پیشنهاد جدی برای این ۲ بازیکن به دست ما نرسیده و نمی توانم صحبتی انجام دهم.

برچسب‌ها: سپاهان اصفهان قهرمان شایسته لیگ برتر ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

197 افسی اصفهان (ح)1394/05/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi