خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,131

مارسلو: هوادارن حق دارند سوت بکشند

مارسلو: هوادارن حق دارند سوت بکشند
اختصاصی | با توجه به پیروزی 2 بر یک رئال مادرید مقابل گالاتاسرای در جام سانتیاگو برنابئو، هواداران از عملکرد تیم و بازیکنانشان ناراضی بودند.

به گزارشبخش بین المللی ورزش 11، رئال مادرید در دیدار با گالاتاسرای موفق شد با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی برسد اما نکته عجیب در این بازی هو شدن بیل و رونالدو از سوی هواداران هنگام تعویض بود.

گرت بیل که بازی نه چندان خوبی از خود ارائه داد هنگامی که دقیقه 85 مسابقه تعویض شد توسط بیشتر هواداران رئال مادرید هو شد، البته عده ی کمی نیز او را تشویق کردند ! این ستاره ولزی پیش از این نیز به خاطر عملکرد ضعیفش در بازیهای چون بازی برگشت لیگ قهرمانان برابر شالکه و بازی لیگ مقابل دپورتیوو لاکرونیا هو شده بود .

کریستیانو رونالدو نیز در یک صحنه توسط عده ای کمی از هواداران هو شد. در دقیقه 45 بازی پس از اینکه رونالدو یک موقعیت عالی را از دست داد توسط عده ای از هواداران رئال مادرید مورد اعتراض قرار گرفت.

مارسلو مدافع برزیلی رئال در همین باره به AS گفت:

-

هواداران حق دارند. ما باید به حرف های آنها گوش دهیم. ما در فرم بسیار خوبی هستیم و آماده ایم تا این فصل را با قهرمانی به پایان برسانیم.
-

جهت حمایت از سایت مردمی ورزش 11، این سایت را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

برچسب‌ها: مارسلو هواداران رئال رونالدو رو نگا خخخخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

399 محمد00771394/05/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi