خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار راه‌آهن
اتحاد راه‌آهن
34
385

کاظمی:شایسته این پیروزی بودیم

کاظمی:شایسته این پیروزی بودیم
سرمربی راه آهن می گوید تیم هایی همچون راه آهن که کارشان را دیرتر از باقی تیم ها شروع کردند در وقفه لیگ می توانند تمرینات خود را تکمیل کنند.
به گزارش "ورزش سه"، فرهاد کاظمی در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی تیمش در مقابل صبا گفت: ما در این بازی به آن چیزی که لیاقت آن را داشتیم دست پیدا کردیم، البته ما از نظر تاکتیکی باید خیلی بهتر از وضعیت فعلی باشیم و باید بگویم گلی که دریافت کردیم روی اشتباه تاکتیکی خودمان بود.

وی ادامه داد: هم تیم ما و هم تیم صبا نیاز به تمرینات بدنسازی دارد چون بسیار دیرتر از بقیه تیم ها کارمان را شروع کردیم، وقفه ای که در لیگ بوجود می آید بهترین فرصت برای تیم های همچون تیم ماست که بتوانند تمرینات شان را کامل کنند. در مجموع می توانم بگویم از بازی تیمم راضی هستم و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و از همه آنها تشکر می‌کنم.

کاظمی در رابطه با این سوال که عنوان شد وی با تیم دیگری در حال مذاکره است گفت: من در حال حاضر با راه آهن قرارداد دارم و قراردادم نیز با این تیم یک ساله است و من نیز به پایبند هستم.

برچسب‌ها: راه آهن فرهاد کاظمی صبای قم گل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

385 سی آر سون اف سی1394/05/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi