خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,283

فلاینی: بیشتر از بازیکنان دیگر تیم تمرین می کنم

فلاینی: بیشتر از بازیکنان دیگر تیم تمرین می کنم
مروانه فلاینی می تواند در ترکیب 18 نفره امشب منچستریونایتد در برابر بروخه بلژیک قرار گیرد. او از نحوه تمریناتش در فصل جدید صحبت کرد.
به گزارش سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، کارت قرمزی که مروانه فلاینی در آخرین بازی لیگ برتر و در برابر هال سیتی دریافت کرد موجب شد تا این بازیکن از 3 بازی آغازین لیگ برتر در فصل جدید محروم باشد. دوره محرومیت فلاینی پس از بازی بعدی شیاطین سرخ در مقابل نیوکاسل به پایان خواهد رسید، اما او قادر است که امشب در ترکیب اصلی یا 18 نفره منچستریونایتد قرار بگیرد. زیرا محرومیت این بازیکن بلژیکی تنها شامل مسابقات داخلی انگلستان می شود. فلاینی درباره وضعیتش گفت:
من هر روز به سختی تلاش کرده ام و تلاش کرده ام که آماده بمانم. احتمالاً بیش از سایر بازیکنان تیم تمرین کرده ام، زیرا آن ها تمرینات پس از روز بازی را به دلیل ریکاوری از دست می دادند، اما من در آن تمرینات هم حضور داشتم و کارهای غیر الزامی را نیز در باشگاه بدنسازی برای پیش گیری از مصدومیت انجام داده ام. امیدوارم که زمانی که برای تیم به میدان می روم، کاملاً آماده باشم.
فلاینی که اولین گل حرفه ای دوران بازی اش را در پیراهن استاندارد لییژ به بروخه به ثمر رسانده است، درباره بازی با این تیم بلژیکی در دور پلی آف لیگ قهرمانان نیز گفت:
گل نخوردن مهم است، اما مهم تر این است که از این امر اطمینان حاصل کنیم که گل می زنیم و با نتیجه خوبی به دیدار برگشت در بلژیک می رویم. باید ببینیم که وقتی در آنجا به مصاف آن ها می رویم چه اتفاقی می افتد، اما باید در اولدترافورد گل بزنیم. این حقیقت که سرنوشت تیم صعود کننده در دو بازی مشخص می شود، گویای این امر است که هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.همانطور که گفتم، باید برای به چالش کشیدن بروژ آماده باشیم.
منبع منچستر نیوز

برچسب‌ها: فلاینی منچستر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

219 میلاد ای پی1394/05/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi