خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,735

مظلومی دقیقا برعکس قلعه نویی عمل می کند!

مظلومی دقیقا برعکس قلعه نویی عمل می کند!
وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی استقلال می گوید دوست دارند ملی پوش های بیشتری در تیم ملی داشته باشند.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از خبرآنلاین، پرویز مظلومی، فرزاد مجیدی، سیروس دین محمدی، محمد نوازی و منصوری پورحیدری استقبال بسیار خوبی از دن گاسپار و مارکار آقاجانیان دو مربی تیم ملی داشتند. مظلومی در ابتدا رو به آنها گفت: «دوست داریم با تیم ملی همکاری خوبی داشته باشیم. ارتباط مان باید بیشتر شود.» دن گاسپار هم پاسخ داد: «ما هم دوست داریم همینطور باشد. اگر استقلال و باشگاههای دیگر قوی باشند تیم ملی هم قوی می شود.» مظلومی هم گفت: «قطعا در صورت قوی بودن تیم ملی ما هم قوی خواهیم بود!» مظلومی در بخش دیگری از حرف هایش گفت: «ما دوست داریم بازیکنان بیشتر در تیم ملی داشته باشیم. امیدواریم اینطوری بتوانیم به تیم ملی کمک کنیم.»
مظلومی در گذشته یکی از منتقدان درجه یک کارلوس کی روش بود اما اخیرا در مصاحبه ای که داشت گفت: «سیاست های جدید کاری کی روش را دوست دارم. به نظرم او تغییر کرده است و من حمایت های لازم را از این مربی انجام می دهم. کی روش نشان داد با جوانگرایی می خواهد تیم جدیدی بسازد. حرف ما هم از اول همین بود که باید در تیم ملی تغییرات داشته باشیم.»
مظلومی این روزها سیاستی را در قبال تیم ملی و بازیکنان استقلال دارد که دقیقا عکس امیر قلعه نویی است. سرمربی فصل قبل استقلال فصل قبل با انتقاد از دعوت ملی پوش های استقلال، مدام می گفت نباید بازیکنان ناآماده اش در لیست کی روش قرار بگیرند. قلعه نویی اعتقاد داشت سرمربی تیم ملی با دعوت کردن از بازیکنان پرتعداد استقلال، پازل تاکتیکی او را در تمرینات ناقص می کند. مظلومی اما این روزها در شروع کار، دیدگاهی متفاوت نسبت به تیم ملی دارد. باید دید این تعامل و همکاری تا پایان فصل ادامه خواهد داشت و یا اینکه دوباره کادر فنی تیم ملی و استقلال، رودروی هم قرار می گیرند.

برچسب‌ها: مظلومی استقلال نوازی دین محمدی مجیدی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

31 1

741 گلوله سربی1394/05/29

ا‌ستقلال: لئو مسي مدافع خارق العاده و عالي فروشي قدرت حدود1200

5 مهر (01:08)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi