خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,282

رومرو: امیدوارم دخیا در یونایتد بماند

رومرو: امیدوارم دخیا در یونایتد بماند
حقیقت این است که من در مورد رفتن دخیا نظری ندارم، اما بشخصه امیدوارم که دخیا در تیم بماند زیرا او یک هم تیمی خوب است که همیشه در تمرینات به سختی کار میکند و این برای کل گروه ما خوب است.

رئال مادرید خواستار به خدمت گرفتن دخیا است اما یونایتد که در معاوضه دخیا با راموس ناموفق بود اکنون حاضر نیست تا با مبلغ کمتر از ۳۵ میلیون پوند او را به رئال واگذار کند. این شرایط را برای داوید دخیا سخت کرده است، رومرو در این مورد میگوید:

وضعیتی که او در حال حاضر دارد بسیار وضعیت سختی است اما اگر شما مانند او بازیکنی حرفه ای باشید و کیفیت بالایی هم داشته باشید به تمرینات تان ادامه میدهید تا روز به روز بهتر شوید. زیرا هرگز مشخص نیست شاید هفته ی بعد او درون دروازه قرار بگیرد.

او یک هم تیمی فوق العاده است، یک فوتبالیست فوق العاده با یک شخصیت فوق العاده. این اتفاق سال گذشته برای من هم در سمپدوریا افتاد هیچ بازی به من نمیرسید اما من همیشه طوری تمرین میکردم که انگار بازی بعدی درون دروازه خواهم ایستاد.

برچسب‌ها: منچستر یونایتد رومرو دخیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

204 دیهوک سیتی1394/05/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi