خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,942

فا‌ن‌خال: یونایتد خسته کننده بازی نمی‌کند

فا‌ن‌خال: یونایتد خسته کننده بازی نمی‌کند
لوئیس فان خال، سرمربی منچستریونایتد عنوان کرد که عملکرد تیمش در دو بازی گذشته خسته کننده نبوده است.
منچستریونایتد موفق شد با تک گل عدنان یانوزای، 1-0 استون ویلا را شکست داد و ششمین امتیاز فصل را به دست آورد. این در حالیست که یونایتد بازی پیشین خود را نیز با نتیجه 1-0 به پایان رساند و در این 2 بازی، تنها 3 شوت به سمت دروازه داشته است. با این حال، فان خال این موضوع که تیمش خسته کننده بازی می‌کند را رد کرد.

او گفت:" نه اینطور نیست. بازی تیم من را اذیت نمی‌کند زیرا شما باید یک گل بیش از حریفتان به ثمر برسانید و این نتیجه گرفتن است. ما به حریف موقعیتی ندادیم. هر بازی، از حریف بیشتر موقعیت داریم. بهتر از شروع فصل گذشته هستیم و باید بهتر از فصل گذشته کار کنیم زیرا خیلی ضعیف بودیم. بهتر شدن نسبت به فصل گذشته سخت نیست ولی آسان هم نیست. تاتنهام تیم خیلی خوبی است و دیدار مقابل استون ویلا نیز یک بازی خارج از خانه بود. پیروزی خارج از خانه در انگلیس همیشه کار سختی است بنابراین خیلی خوشحالم."

برچسب‌ها: فانخال منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

208 اس اس قعله1394/05/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi